Okuma Distance Carp Pro 60

Moderatori: gor965, florentiniuga

Avatar utilizator
ionut_catalin
utilizator
utilizator
Mesaje: 13
Membru din: 29 Mar 2013, 15:04
Localitate: Bucuresti

Okuma Distance Carp Pro 60

Mesaj de ionut_catalin » 06 Apr 2013, 16:17

Salut,
desi am citit despre aceasta mulineta foarte mult nu sunt inca decis sa o cumpar, ar mai fi si la Okuma Distance Carp Pro Integrator 80 problema ar fi ca intregrator nu se gaseste in Romania.
Sunt incepator :noob: , pescuiesc sportiv de 2 ani am folosit lansete si mulinete Lineaeffe, deci nu am experienta cu produse mai de calitate.
Sa trec la intrebari:
JRC Contact 3.60m 3lbs 2segm + Okuma Distance Carp Pro 60 se "pupa"? :-/
(greutate lanseta 295g, mulineta 585g)

Partide de pescuit pe an 30-35
Unde voi pescui :
-Dunare(mediu 10 partide/an)
-Balti salbatice(slab 5 partide/an)
-Balti private (intens 10-15 partide/an)

(lansetele JRC le pot cumpara cu 160 ron bucata noi din Anglia)
(Okuma Distance Carp Pro 60 -este 300 ron in mai toate magazinele, pe Okazii am gasit aceasta oferta:
http://www.okazii.ro/pescuit/mulinete/v ... a124751431
pare prea ieftin ..cum imi dau seama daca este "originala" ~x( ?)(P.S: nu fac reclama doar imi intaresc o intrebare)

Va multumesc si astept cat mai multe pareri despre aceste doua produse. >:D<
Keep calm and go fishing

Avatar utilizator
osc1or
Veteran
Veteran
Mesaje: 1163
Membru din: 02 Apr 2012, 02:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Okuma Distance Carp Pro 60

Mesaj de osc1or » 06 Apr 2013, 18:47

sunt originale dar vandute pe sub mana, fara tva...
probabil ca le scoti la 1000 lei setul de 4
Critic echilibrat

Avatar utilizator
pescarulrobert
membru activ
membru activ
Mesaje: 60
Membru din: 27 Feb 2013, 18:26

Re: Okuma Distance Carp Pro 60

Mesaj de pescarulrobert » 06 Apr 2013, 19:22

Te sfatuiesc sa nu ei de pe okazii, sunt numai tepari.
Vrei exemplu ? Uite-l..Un adolescent :)) a dat comanda pe okazii de o tableta. A vb cu ala, sa rezolvat..prin posta.