Sfat achizitie!

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
gsorin1988
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 04 Noi 2014, 14:51

Sfat achizitie!

Mesaj de gsorin1988 » 04 Noi 2014, 19:34

As dori niste sfaturi la achizitia unor scule de pescuit. Mentionez ca sunt f incepator :-B si fondurile sunt f limitate.
As vrea ceva asa de weekend pe apele din jurul Bacaului. M-am gandit la urmatoarele:
Rapitor:
[Admin edit ---> nu aveti dreptul sa postati link-uri catre site-uri comerciale fara sa cereti permisiunea unui moderator]

Crap:

[Admin edit ---> nu aveti dreptul sa postati link-uri catre site-uri comerciale fara sa cereti permisiunea unui moderator]

La setul de rapitor nu am gasit cv mai bun la banii aia iar la crap la fel chiar am auzit pareri bune despre el pe net.

Astept si parerile voastre.

Avatar utilizator
viorelb73
Veteran
Veteran
Mesaje: 658
Membru din: 29 Iul 2010, 18:49
Localitate: Constanta

Re: Sfat achizitie!

Mesaj de viorelb73 » 04 Noi 2014, 20:56

Mulineta este oribila, arata grosolan la finisaje si nu ti-as recomanda-o!

Respect
Plec la pescuit, nu să prind peşte !!!

Avatar utilizator
microaka
membru activ
membru activ
Mesaje: 66
Membru din: 26 Mar 2013, 12:08

Re: Sfat achizitie!

Mesaj de microaka » 04 Noi 2014, 21:30

Am avut ansamblul de crap si am prins cu el si peste mare, batul duce destul de bine cam in jur de 90-100gr momitor/plumb, dar nu pe distante mai mari de 80-90 m, mulineta nu prea face fata solicitarii unor pesti sariti de 5 kg si capata destul de repede jocuri in agrenaj. Parerea mea e ca pentru inceput e ok pana iti faci mana si inveti cat de cat ce echipament este necesar pentru pescuitul la crap...cel mai important este sa pescuiesti si sa te simti bine.

Avatar utilizator
gsorin1988
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 04 Noi 2014, 14:51

Re: Sfat achizitie!

Mesaj de gsorin1988 » 05 Noi 2014, 12:46