Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
tavii83
membru activ
membru activ
Mesaje: 141
Membru din: 04 Ian 2013, 00:02
Localitate: Oradea

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de tavii83 » 17 Ian 2013, 17:02

Nodul care il face Vlad Pavlovici intre firul de soc si leadcore se face cam asa: Se introduce firul inaintas prin bucla leadcorului, se indoaie si se roteste pe fir de 6-7 ori , apoi capatul firului cu care s-a spiralat se introduce in mica bucla ramasa de langa bucla leadcorului . Se umezeste si apoi se strange nodul .
Asa am obtinut nodul Half Blood.
Pt desfacere lui este de ajuns sa prindem cu unghia de baza nodului si sa tragem in sus.Este un nod care il folosesc deja de 2 sezoane si niciodata nu ma dezamagit in dril,agataturi sau in lansari.Sper sa va fie de folos acest nod de acum inainte.
Chertes Octavian < C&R >

Avatar utilizator
florinalin
senior
senior
Mesaje: 483
Membru din: 02 Dec 2012, 19:21
Localitate: Craiova

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de florinalin » 17 Ian 2013, 17:10

da.....si eu vreau sa vad nodul ala.Nu prea imi dau seama de partea cu desfacutul.......o poza ceva?
Nu sunt un pescar grozav dar ma simt grozav pe balta.

Avatar utilizator
darthfather
senior
senior
Mesaje: 302
Membru din: 02 Dec 2012, 14:28

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de darthfather » 17 Ian 2013, 18:07