Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Matei Robert
senior
senior
Mesaje: 228
Membru din: 31 Oct 2012, 17:34

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de Matei Robert » 06 Apr 2013, 22:47

Alte pareri nimeni ????
Nu cunoaste nimeni scaunul carp expert cu manere cel din poza de mai sus ?

Avatar utilizator
osc1or
Veteran
Veteran
Mesaje: 1163
Membru din: 02 Apr 2012, 02:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de osc1or » 06 Apr 2013, 23:06

arunca un ochi si la senzor satelite http://www.snz.ro/produs.php?id=622
eu am daiwa infinity, un super scaun! merita fiecare banut daca iti maresti putin bugetul! http://www.totalfishing.ro/scaun-daiwa- ... -5642.html
Critic echilibrat

Avatar utilizator
Matei Robert
senior
senior
Mesaje: 228
Membru din: 31 Oct 2012, 17:34

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de Matei Robert » 07 Apr 2013, 12:13

osc1or scrie:arunca un ochi si la senzor satelite http://www.snz.ro/produs.php?id=622
eu am daiwa infinity, un super scaun! merita fiecare banut daca iti maresti putin bugetul! http://www.totalfishing.ro/scaun-daiwa- ... -5642.html

vreau sa fie cu manere , iar scaunul tau e prea scump pentru mine.
astept pe cineva care are sau a avut scaunul pe care l-am aratat eu carp expert !


Stie cineva vreun magazin in Craiova unde pot vedea scaunul ? Sau macar sa vad alte scaune asemanatoare !

Avatar utilizator
ionut_catalin
utilizator
utilizator
Mesaje: 13
Membru din: 29 Mar 2013, 15:04
Localitate: Bucuresti

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de ionut_catalin » 08 Apr 2013, 22:36

Matei Robert scrie:
osc1or scrie:ce rod pod ai? e din inox? e foarte ok!

da este din inox de la atack e...
de unde l-ai cumparat ? si cat a costat? :D
Keep calm and go fishing

Avatar utilizator
Matei Robert
senior
senior
Mesaje: 228
Membru din: 31 Oct 2012, 17:34

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.