Varga Siweida, Maver sau Tica ?

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
zaineady
junior
junior
Mesaje: 4
Membru din: 27 Sep 2018, 20:20

Varga Siweida, Maver sau Tica ?

Mesaj de zaineady » 27 Sep 2018, 20:26

salut, sunt de la mare si vreau sa pescuiesc chefal, caras....
eh asa cum zice si titlul doresc sa imi cumpar o varga buna (sunt incepator nu ma pricep)
eu ma gandeam sa iau una de 7m de la siweida, cineva mi-a spus ca cele mai bune sunt Maver , Trabucco si mai nou pe net am gasit TICA (nu este pe stock)
Bugetul meu este de 500 lei maxim, accept si sh
doresc ca varga sa fie usoara, am avut una si nu puteam sa o tin in mana era super grea..era o chinezarie ...
m-am documentat si siweida are 350g, maver foarte scumper si numai cele foarte scumpe 1500 lei au sub 350 g iar Tica surprinzator are 255g !!! inteleg ca este vorba si de cat de bine este echilibrata..Nu am experienta si daia va intreb pe voi ce sa Aleg ???

Avatar utilizator
zaineady
junior
junior
Mesaje: 4
Membru din: 27 Sep 2018, 20:20

Re: Varga Siweida, Maver sau Tica ?

Mesaj de zaineady » 28 Sep 2018, 22:43

nimeni nimic ?

Avatar utilizator
zaineady
junior
junior
Mesaje: 4
Membru din: 27 Sep 2018, 20:20

Re: Varga Siweida, Maver sau Tica ?

Mesaj de zaineady » 01 Oct 2018, 20:30

este prea activ forumu asta...ca inteparurile la pescuit !!!

Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 4649
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Varga Siweida, Maver sau Tica ?

Mesaj de florentiniuga » 02 Oct 2018, 01:07

Mai putini unditari pe aici.