Rog un sfat de la cunoscatori

Moderatori: gor965, florentiniuga

Avatar utilizator
interzis
utilizator
utilizator
Mesaje: 13
Membru din: 02 Dec 2009, 23:13

Rog un sfat de la cunoscatori

Mesaj de interzis » 09 Oct 2011, 20:51

Sunt incepator in pescuitul la crap si datorita bugetului mic va rog sa ma ajutati sa aleg intre urmatoarele modele de lansete :

---Lanseta Lineaeffe Carp Beater 3.6m/3lbs
Lanseta de crap construita pe un blank compozit cu actiune progresiva.
Caracteristici:
Lungime 3.60 m
Lungime de transport 1.90 m
Putere 3 lbs
Nr Tronsoane 2
Nr Inele 7
Greutate 450 gr

----Lanseta Sert Saga 3,60m/3lb 2 bucati recomandata pescuitului la crap, carbon inalta rezistenta , 2 elemente, actiune semiparabolica 12', 6 inele SIC, maner anti-soc, mandrina tubulara, greutate 490gr, lungime la transport 186 cm, husa din material textil.

Caracteristici:
-Tip maner: antisoc
-Mandrina: tubulara
-Tip mufare: inversa
-Lungime la transport: 186 cm
-Inele: Sic
-Greutate: 420 gr
-Material: carbon inalta rezistenta
-Greutate la lansare: 3 lbs
-Actiune: semiparabolica
-Numar elemente: 2
-Lungime: 3,60 m

--Lanseta Goldstar TGV Boilie 3,60m 2buc
Detalii tehnice
Lungime: 3,60 m
Putere: 3,00lbs
Actiune: Parabolica
Inele: SIC Pastila Supradimensionata
Numar inele: 6
Mandrina: DPS
Maner: EVAlon
Lungime transport: 185cm
Segmente: 2
Blank: Compozit
Greutate: 460g

Va multumesc anticipat

Avatar utilizator
Neamtul
Veteran
Veteran
Mesaje: 1384
Membru din: 02 Mar 2009, 00:55

Re: Rog un sfat de la cunoscatori

Mesaj de Neamtul » 09 Oct 2011, 21:53

Care e bugetul?
Nu te incadrezi la doua Cormoran XLR/XR sau Lineaeffe Evil II ?
Mulinete =>Okuma Longbow e sfanta!

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Rog un sfat de la cunoscatori

Mesaj de gor965 » 10 Oct 2011, 00:32

@interzis
Cate bete vrei sa-ti iei ?