ce scule sa isi ia un incepator pentru prima data in Delta

Moderatori: gor965, florentiniuga

Avatar utilizator
ciofuionutz
junior
junior
Mesaje: 9
Membru din: 09 Oct 2008, 20:54
Localitate: Suceava
Contact:

ce scule sa isi ia un incepator pentru prima data in Delta

Mesaj de ciofuionutz » 03 Ian 2009, 14:14

:-?? Buna ziua la toata.Sunt un student din sv si urmaresc aproape toate emisiunile facute de dumneavoastra si chiar consider ca ai ce invata de aici...dar cum teorie fara practica nu se poate e mai greu pentru mine ca sa si aplic...Deci vara asta am vb cu un prieten ce are o cunostinta in Delta,ca sa ramanem la el la o partida de pescuit ce cred ca nu o poate rata nici un pescar indiferent de stilul pe care i.l practica.Intrebarea mea este de sfaturi i.mi dati,ca sa am parte de cat mai multa actiune..(adica ma refer la stationar,rapitor..dar problema este ca nu stiu exact perioada in care o sa fiu acolo)...Va multumesc mult si ce pot sa zic un an nou fercit,cu firul cat mai intins...si sa dea Dumnezeu sa se reduca branconajul cat mai mult...lumea e proasta nu stie ce sa pretuiasca...altii(ca si mine de ex...student fiind nu am asa mare libertate,nici din cauza facultatii si nici financiar...si as face orice pentru o partida la un peste in "aer curat" si cu toata atmosfera aceea incendiara...,nu mi.ar trebui 100 de grame de peste,doar sa traiesc acele clipe pe care un om impatimit si le aduce aminte toata viata,fiecare povestioara ..si aici cei mai veterani pot sa confirme acest lucru...Oricum tineti.o tot asa ca aveti "public si admiratori" din ce ce mai mult..Sanatate numai bine!!!...o adresa de mail pot sa las : ciofuionutz08@yahoo.com

Avatar utilizator
cristea radu
senior
senior
Mesaje: 383
Membru din: 01 Dec 2007, 11:08
Localitate: TURDA
Contact:

Re: ce scule sa isi ia un incepator pentru prima data in Delta

Mesaj de cristea radu » 03 Ian 2009, 14:41