Boilies pentry concurs

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
florin.irimia84
senior
senior
Mesaje: 312
Membru din: 03 Ian 2011, 17:43
Localitate: craiova jud dolj
Contact:

Boilies pentry concurs

Mesaj de florin.irimia84 » 08 Apr 2012, 22:26

Salut,in primul rand vreau sa va spun ca sunt un incepator in concursuri de pescuit si pe data de 26 mai voi participa la primul concurs.Datorita faptului ca inca nu imi fac singur boiliesurile as vrea sa ma ajutati cu un numar de telefon(sau mai multe)de la cineva care produce boilesuri superioare decat ceea ce gasim momentan in magazinele de pescuit.
Din ceea ce am discutat cu unii prieteni pescarii ,am inteles ca Bogdan Dragan produce niste boiliesuri cu solubilitate mare de o foarte buna calitate dar din pacate nu pot face rost de numarul lui de telefon.
Stiu ca sunt multi pescarii buni care au multe concursuri la activ si care ma pot ajuta in aceasta problema asa ca daca ati vrea sa ma ajutati m-as bucura.........nu prea as vrea sa ma fac de ras chiar la primul concurs la care particip.Multumesc!
Multi pescuiesc,dar foarte putini sunt "PESCARI"....!

Avatar utilizator
Siledoctorul
senior
senior
Mesaje: 162
Membru din: 08 Aug 2010, 13:21
Localitate: Bucuresti

Re: Boilies pentry concurs

Mesaj de Siledoctorul » 08 Apr 2012, 22:30


Avatar utilizator
florin.irimia84
senior
senior
Mesaje: 312
Membru din: 03 Ian 2011, 17:43
Localitate: craiova jud dolj
Contact:

Re: Boilies pentry concurs

Mesaj de florin.irimia84 » 08 Apr 2012, 22:31

multumesc frumos cu o secunda in urma gasisem si eu magazinului de pe net
Multi pescuiesc,dar foarte putini sunt "PESCARI"....!

Avatar utilizator
florin.irimia84
senior
senior
Mesaje: 312
Membru din: 03 Ian 2011, 17:43
Localitate: craiova jud dolj
Contact:

Re: Boilies pentry concurs

Mesaj de florin.irimia84 » 09 Apr 2012, 21:55

Chiar nu cunoasteti pe nimeni care sa produca boiliesuri cu care sa poti participa la un concurs......?