Upgrade lansete crap.

Moderatori: gor965, florentiniuga

Avatar utilizator
osc1or
Veteran
Veteran
Mesaje: 1163
Membru din: 02 Apr 2012, 02:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Upgrade lansete crap.

Mesaj de osc1or » 13 Dec 2012, 17:01

Am si eu nevoie de cateva sfaturi pt a imi alege o baterie noua de lansete pt pescuit la crap.
Pescuiesc in general pe lacuri. Sunt pescar amator, incepator, dar vreau sa fac pasul la urmatorul nivel cat mai repede (adica sa particip la competitii).
Ca statura stau destul de bine zic eu: 1,93m 120kg.
In acest moment am JRC Defender 3,25lbs 3,60m.
Sunt lansete foarte bune pt un incepator cum sunt eu, dar simt nevoia sa imi iau ceva mai performant.
Ca buget, am 1000 lei.
Din ce am mai intrebat prin stanga dreapta am ajuns la urmatoarele propuneri:
1. MTX 12 3,6m 3,5lbs = 880 lei - noi sau MTX 12 3,9m SH
2. Prologic C2 3,6m 3,5lbs - ceva SH bine intretinute
3. MTX 14 3,6m 3,5lbs - SH pana in 1000 lei
4. Phoenix Sharpshooter 3,6m 3,5lbs - SH aprox 800 lei
5. baracuda competition 3,6m 3,25lbs noi sau 3,9 3,75lbs SH (bine intretinute).

Ma intereseaza foarte tare pt lanseuri lungi cu naditor. Acesta este si motivul pt care vreau sa vand JRC-urile, cu naditor nu pot sa dau mai mult de 60m...
Astept pareri si/sau propuneri.
Critic echilibrat

Avatar utilizator
heduard
utilizator
utilizator
Mesaje: 46
Membru din: 15 Iul 2011, 20:06

Re: Upgrade lansete crap.

Mesaj de heduard » 13 Dec 2012, 21:10

chub outkast 3.60,3.5 lb sunt chisr de vanzare pe site cere 1100 dar si fox warior s sunt o solutie ptr ce vrei u.succes in achitzitii si fire intinse!

Avatar utilizator
bosfor
senior
senior
Mesaje: 403
Membru din: 04 Mai 2009, 12:14
Localitate: Ilfov
Contact:

Re: Upgrade lansete crap.

Mesaj de bosfor » 13 Dec 2012, 21:43

osc1or scrie:Am si eu nevoie de cateva sfaturi pt a imi alege o baterie noua de lansete pt pescuit la crap.