Primele mele boiliesuri

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
klauzmeu
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 02 Oct 2008, 19:30
Localitate: Timisoara

Primele mele boiliesuri

Mesaj de klauzmeu » 24 Feb 2009, 20:09

In primul rand va multumesc tuturor celor care ati postat in acest forum,cel mai tare din Romania,si in special domnului Florentin!
Sunt incepator in pescuitul la crap insa acest virus a pus stapanire pe mine...... mai exact pescuiesc la crap din 2008,cand am vizat prima oara si permisul.
Ma prins virusul asta asa de tare incat am facut si o partida si in Delta...
Revenind la bile....,dupa ce am batut acest forum in lung si-n lat am ajuns la concluzia ca imi trebuie miraculoasele bile solubile.zis si facut-miam cumparat o cutie,vreo20-30 de bile ,cam scumpe dar na asta e,dupa care miam zis ca tre sa incerc sa imi fac singur ca poate poate fac ceva bun....
Aseara am inceput aventura...inspirat de acest forum,mai ales de retetele domnului Florentin:
mixul
-faina de grau-o masura
-faina de porumb(malai)-o masura
-pesmet-o masura
-gris-o masura
-lactalbumina-o masura
-vitamealo-0,3-0,4 masuri
-seminte prajite si pisate putin, de canepa-0,3-0,4 masuri
-uruiala de canepa-0,2-0,25 masuri(am uitat sa cumpar seminte de pasarele....)
-robin red-0,3-0,4 masuri
-GLM-o lingurita
as fi pus si putina faina de peste dar am uitato si pe asta....
am pus uruiala de canepa pt a creste solubilitatea,alta solutie la indemana nu am gasit...
-lichidul
-lapte de porumb 250 ml
-apa fiarta 150ml
-winter secret -4 lingurite
-aroma s&o-2 lingurite
-aminoatractor-4-5 lingurite
-csl-40-50 ml
-betaina-o lingurita rasa
Coca sa legat bine si nu am avut probleme la rulat(manual-vreo 4 ore).
Sper ca am facut ceva pe placul crapilor,sigur oi fi facut si ceva greseli de incepator dar asta e,bilele sunt facute....
sper sa le pot incerca in acest sf de saptamana....,si am sa va tin la curent cu cele intamplate.......
Primesc comentarii de orice fel....... :-SS