lansete

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Shummy
utilizator
utilizator
Mesaje: 12
Membru din: 30 Dec 2007, 15:13

lansete

Mesaj de Shummy » 25 Mar 2009, 11:47

Domnilor, va rog sa-mi spuneti parerea d-voastra:
Sunt incepator in pescuitul crapului si pentru inceput mi-am cumparat 4 lansete BARACUDA STORM 3,90 m, actiune 150-250 g. Ce parerea aveti despre acestea? Sunt bune de ceva? Pentru un incepator, bineinteles, pentru ca deocamdata atata mi-a permis "bugetul". va rog sa-mi spuneti parerile sincere, sa economisesc bani pentru altele in scurt timp?

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: lansete

Mesaj de gor965 » 25 Mar 2009, 20:09

Ptr. inceput sunt bune ! Cu timpul o sa observi ca actiunea este un pic prea mare (ma refer la puterea de aruncare ,150-250 gr.) , betele telescopice nu-s atat de performante precum cele din 2 buc (le mai sar inelele ,mai apar fisuri la imbinari ) si mai ales vei vrea intai sa intrebi ,sa te informezi, despre un produs si apoi vei hotara daca merita sa-l cumperi !
Sa le stapanesti sanatos si sa prinzi mult peste cu ele ! :)
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
Alexandru
membru activ
membru activ
Mesaje: 131
Membru din: 15 Dec 2007, 13:58

Re: lansete

Mesaj de Alexandru » 25 Mar 2009, 20:16

Sa le stapinesi sanatos. Pina cind ai sa participi la vreun concurs(national) sunt sigur ca ai sa faci treba buna cu ele. Fire intinse si multi pesti.

Avatar utilizator
Shummy
utilizator
utilizator
Mesaje: 12
Membru din: 30 Dec 2007, 15:13

Re: lansete

Mesaj de Shummy » 26 Mar 2009, 00:38

multumesc f f mult gor 965 si alexandru.
Am inteles ca, deocamdata, ma pot folosi de aceste lansete, sa speram ca voi avea sansa sa particip si la concursuri......... multa sanatate d-lor.

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28