incepator cere sfat ptr o partida de pescuit

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
AdyGC
utilizator
utilizator
Mesaje: 16
Membru din: 29 Mar 2009, 15:37

incepator cere sfat ptr o partida de pescuit

Mesaj de AdyGC » 15 Iun 2009, 17:33

Salut tuturor ! Sunt un incepator la pescuitul la crap si sincer va spun pana acum ma fascinat diversitatea de arome din momeli si aceste bile minune. Sunt tare curios cum am sa reacionez daca prind ceva! Sper sa nu va suparati daca unele din intrebari au mai fost puse dar in mintea mea s-a cam facut ceata citind forumul de vreo cateva zile :D
Am facut de curiozitate reteta aceea cu 2 parti malai fin (din piata 2 Lei/Kg) , o parte faina grau si ffara nici un aditiv ... nimic. Adik am fiert malaiul ca ptr o mamaliga pe care o mananc , apoi am lasat sa se raceasca cat sa pot sa o framant cu faina. S-a facut ca o plastilina si am facut bile pe care le-am pus la fiert in ciaunu in care am facut mamaliga (apa deja fierbea). A iesit super. Bile care au rezistat in borcanul cu apa si 5 ore. Dar am prins curaj si vreau sa ma duc la o patida de pescuit si vreau sa bag arome. aici rog sa ma sfatuiti :

Am luat o aroma lichida de vanilie si m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa fierb bilele in apa cu aroma de vanilie ca asa ar patrunde aroma in bile. KORECT ?

As vrea sa imi fac din niste capsuni, date prin mixer ,si apa = aroma de .... capsuni :P . aceasta sa o pun la fiert , eventual si cu lingurita de miere de albine si sa pun bilele ! .KORECT?(NU GASESC AROMA DE CAPSUNI PRAF SAU LICHID NICI SA MA IMPUSTI )

Am luat din piata vreo 150-200 gr de anason (2 Lei). M a gandeam sa il dau prin rasnita de cafea si sa il fac faina fina prin care sa dau bilele cand le scot de la fierbere, inainte sa se raceasca.E bun? sa le dau si pe cele cu arome ?sau sa amestec faina de porumb cu cea de anason si apoi sa fac bile si sa le fierb? sau cum :D ??