Intrebare pentru domnii pescari?????

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
vburhuc2000
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 05 Iul 2009, 18:59

Intrebare pentru domnii pescari?????

Mesaj de vburhuc2000 » 09 Iul 2009, 23:38

Am si eu o intrebare ,tocmai mi-am achizitionat asha ceva si imi poate cineva spune cat de valabil este?
nu e cine stie ce dar sunt un incepator si as vrea sa stiu daca nu am dat banii degeaba.....
Fire intinde va doresc **==
Fişiere ataşate
2 Lansete Laserfish Thunder 3.60m<br />2 mulinete Gold Star Spider NG40, 3 rulmenti<br />Minciog 1.7m<br />Sac ecologic 100cm<br />Husa pentru lansete 110cm<br />Combo Wave Carp - 2 avertizori electronici, rodpod, 2 swingere<br />Porumb Carp Expert cu lichid aditivat la borcan
2 Lansete Laserfish Thunder 3.60m
2 mulinete Gold Star Spider NG40, 3 rulmenti
Minciog 1.7m
Sac ecologic 100cm
Husa pentru lansete 110cm
Combo Wave Carp - 2 avertizori electronici, rodpod, 2 swingere
Porumb Carp Expert cu lichid aditivat la borcan

Avatar utilizator
Neamtul
Veteran
Veteran
Mesaje: 1384
Membru din: 02 Mar 2009, 00:55

Re: Intrebare pentru domnii pescari?????

Mesaj de Neamtul » 10 Iul 2009, 00:48

La 199lei e ok...mai mult nu face.
Ai spus ca vrei ceva de spinning.Sa sti ca in 150lei nu te incadrezi pentru lanseta+mulineta.Daca esti dispus sa dai 250lei,atunci ai o gramada de optiuni,de ex:lanseta Cormoran Black Bull,variante de 2,40 si 2,70m si putere de aruncare medie de 10-40gr.Eu am asa ceva si crede-ma ca lanseta isi face treaba foarte bine.Te costa ~160lei.De restul de bani iti poti cumpara o mulineta Okuma Aquios,marimea 20 sau 30 si vei avea un ansamblu lanseta-mulineta mai mult decat ok.Raport calitate-pret foarte bun.
Poti sa alegi si ceva de la Maver(Esox,Stralis,etc..)dar la mulinete cred ca va trebui sa te limitezi la modelele Okuma...eventual ceva de la Shimano(Alivio,Hyperloop sau poate chiar Catana->foarte buna,o am).
Sper ca te-am putut ajuta. :)
Fir intins. :-h