Mixul CRAPTOR

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Incepator
Veteran
Veteran
Mesaje: 602
Membru din: 22 Feb 2009, 12:36
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mixul CRAPTOR

Mesaj de Incepator » 09 Sep 2009, 05:17

M-ar interesa si pe mine acest mix mai ales ca sunt incepator in pescuitul crapului si i-mi e greu sa-mi fac singur un mix, de testat nici nu se pune problema.
Deci daca se poate sa cumparam si noi acest mix gata facut.
Multumesc.

Avatar utilizator
cristea radu
senior
senior
Mesaje: 383
Membru din: 01 Dec 2007, 11:08
Localitate: TURDA
Contact:

Re: Mix Boilies

Mesaj de cristea radu » 09 Sep 2009, 05:20

Foarte interesant mixul.Insa ma intreb este pe arome?Adica capsuna-squid,somon-caviar-piper,carnati afumati,etc.
Sau este general si merge tot sezonul.Si cat costa?
NUMAI BINE :-h

Avatar utilizator
besliu
senior
senior
Mesaje: 161
Membru din: 18 Apr 2009, 23:53

Re: Mix Boilies

Mesaj de besliu » 09 Sep 2009, 05:21

nu stie nimeni cu se numeste acest mixt ??? D-n Frorentin fiti bun si spune-ti si noua va rog frumos cum se numeste acest mixt !??

Avatar utilizator
Incepator
Veteran
Veteran
Mesaje: 602
Membru din: 22 Feb 2009, 12:36
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Mix Boilies

Mesaj de Incepator » 09 Sep 2009, 05:21

mosharu scrie:

Incepator scrie:si eu sunt foarte interesat de acest mix . de unde pot sa-l achizitionez. sunt ploiestean si avem un reprezentant in oras de la SENZOR.dar ajung des in bucuresti .
deci cum pot intra in posesia mix-ului.


scuze de offtopic, dar CE legatura crezi ca are mixul lui Florentin cu Senzor???
s-ar putea sa aiba legatura nu cu senzor ci cu administratorul magazinului cu articole pescuit din ploiesti.

Avatar utilizator
mosharu
Veteran
Veteran
Mesaje: 544
Membru din: 15 Iul 2008, 22:58
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mix Boilies

Mesaj de mosharu » 09 Sep 2009, 05:22

Incepator scrie:
scuze de offtopic, dar CE legatura crezi ca are mixul lui Florentin cu Senzor???