propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Moderatori: Qnyx, florentiniuga

propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde dan _city_center » 21 Noi 2010, 21:53

salut.
supun atentiei celor interesati ,un subiect delicat cu care ne vom confrunta in viitorul apropiat si anume desfasurarea Campionatului National de crap -2011.

in acest moment avem:
cluburi care pot alinia un lot 10 pescari (unele cluburi chiar doua loturi).
cluburi care nu au membrii suficienti membrii pentru a putea alcatui un lot valoros.
pescari independenti care doresc participarea,au confirmat in concursuri, dar nu sunt inscrisi in cluburi.

va rog sa raspundeti cu numele complect si doar la subiect:
cum vedeti modalitatea desfasurarii calificarilor ,daca sunteti interesati de participare, pe echipe,pe loturi,piste de concurs,etape ..etc.
Baricada Carp Club
Avatar utilizator
dan _city_center
senior
senior
 
Mesaje: 452
Membru din: 16 Dec 2007, 20:09
Localitate: bucuresti

z

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde Madalin Dirla » 21 Noi 2010, 23:15

eu as prefera pe loturi iar ca piste de calificari trebuiesc supuse unor voturi baltile care ar putea gazduii aceste etape.............Madalin Dirla.
Avatar utilizator
Madalin Dirla
Veteran
Veteran
 
Mesaje: 3312
Membru din: 03 Mai 2008, 14:46

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde Alexandru Mihai » 22 Noi 2010, 09:13

Pe loturi, o singura mansa, pe balta din Italia.
Avatar utilizator
Alexandru Mihai
Veteran
Veteran
 
Mesaje: 1520
Membru din: 16 Ian 2010, 14:33
Localitate: Mogosoaia

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde iulian petre » 22 Noi 2010, 09:14

Raspund cum as organiza EU daca maine as avea acesta "putere".


in primul rand m-as interesa cat costa deplasarea lotului la CM si cat costa deplasarea a trei loturi pe aceasta balta (taxa baltii deplasare etc) . Sa zicem 100 euro costa .

-Deduceti deja ca sunt adeptul calificarilor pe loturi de 8-10 pescari (trei echipe ) + rezerve + un capitan
-Loturile sa faca parte dintr-un club ca sa pot dicta sanctiuni clubului daca se lasa cu "nenorociri" -anul viitor nu mai au ce cauta la CN. Fiecare club are voie sa inscrie un singur lot ( e clar ca aici vin cei mai buni si se fac selectiile in cadrul clubului)
-5 etape dupa cum urmeaza

prima etapa merg cei care au iesit din prima in CN 2010 + cluburile noi intrate
etapa doi merg cei care se califica in prima etapa + cei care au iesit in a doua etapa la CN 2010 .
etapa trei merg cei care s/au calificat in etapa doi plus ceilalti care au trecut de etapa doi la CN 2010.
etapa patra se reduce numarul loturilor la 3 loturi
Etapa finala se tine pe lacul care gazduieste CM pe trei loturi .

Numarul de echipe eliminate sunt in functie de cat de mare este pista de concurs dar oricum intra treptat echipe si nu aglomerez pista ( mai mult daia am gandit asa )

--------------

si asa fac in fiecare an si ramane stabilit pentru minim 5 ani .

Arbitraj neutru oferit de o brigada de "profesionisti" (APS-CLUB 21 ) platiti de cluburi (intra in taxa de participare)
Dupa toate calculele de cost impart suma la numarul de cluburi care vor sa mearga si asta este suma + 100 euro in fondul de premiere . Sumele stranse din sponsorizari le strang si formez un fond de premiere pe langa cei 100 de euro incasati de la cluburi . Acest fond este pentru lotul care ne reprezinta in cazul in care reuseste o performanta (loc 1 ,2,3 ) . 100 % din fond pentru loc 1 , 60 % pentru 2 si 30% pentru 3 . Eu zic ca se strang sume mari in acest fond si el creste in fiecare an daca nu "umfla" nimeni potul.

In functie de numarul de loturi care participa si de profilul baltii care organizeaza CM aleg balta care o sa gazduiasca cele 4 etape . (s/au baltile daca numarul este prea mare si nu gasesc o singura balta mare).

Arbitrul este suveran si ia decizia finala dar daca se constata ca a gresit flagrant si prin decizia lui a influentat rezultatul clubul din care face parte (clubul de arbitraj sau asociatie) este penalizat cu toti banii care-i are de primit de la MINE (noi ) .( Contract semnat,parafat). Treaba lor cum recupereaza ei banii de la cel care a "pus botul" la ceva :)) .

.....Dar cum nu o sa organizez eu calificarile ramane doar un proiect al meu :D .

ps. detaliile gen comisii , regulamentul de desfasurare nu mai are rost sa-l mai scriu dar oricum as venii cu niste idei noi si completari la fips-cips ca "nu tot ce zboara se mananca " si trebuie sa ne facem noi un regulament pentru etape nu ce-l fips-cips care este pentru O ETAPA FINALA DE CM .

o zi buna domnilor !
Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
 
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde florentiniuga » 22 Noi 2010, 14:44

iulian petre scrie:.....Dar cum nu o sa organizez eu calificarile ramane doar un proiect al meu :D .
Norocul nostru, pentru ca dupa proiectul tau, daca de la mine din club o echipa face "nenorociri" (poate platite de altii) si clubul ii da afara, totusi nu mai poate participa in anul urmator. Este contrar notiunilor de drept modern, care stipuleaza ca nu se pot aplica pedepse colective pentru o vina individuala.
Ne intalnim si pe Facebook

Imagine
Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
 
Mesaje: 4646
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde florentiniuga » 22 Noi 2010, 16:13

...
In opinia mea:

Varianta 1 - participare pe loturi (luand in calcul participarea a minim 10 loturi)

O singura mansa, 3 sectoare, 96 de ore, pe balta de CM din Italia. Cu ocazia asta se rezolva si antrenamentul in regim real de competitie.
Costuri/lot de 10 persoane : 4000 euro deplasarea, taxa de balta si arbitraj local + 1000-1500 euro taxa de participare (in functie de nr. de loturi), astfel incat sa ramana 15.000 euro pentru lotul CM.. Total = maxim 5500 euro/lot = max.550 euro/persoana.
Aparent suma pare mare dar in 4-5 manse se cheltuiesc in total, cu taxa de participare, deplasari si nada, mai mult de 2500 ron. De asemenea, cheltuielile pot scadea daca exista si sponsorizari.

Varianta 2 - participare pe echipe individuale


Este probabil cea mai buna alegere, din mai multe motive, printre care amintesc :
- accesul neingradit al tuturor echipelor la selectie;
- aportul mai mare financiar la bugetul lotului pentru CM, cu un efort mai mic individual;
- evitarea discutiilor legate de apartenenta la anumite grupari rivale;
- evitarea discutiilor in cadrul aceluiasi lot;
- calificarea unui lot reprezentativ national, format din cele mai bune echipe ale momentului, etc.

si aici exista mai multe optiuni de organizare (luand in calcul aprox. 60 de echipe):

A. 3 manse pe o singura balta mare, cu schimbarea sectorului la fiecare mansa + o etapa finala intre primele 12 echipe clasate, pe Bunget, care este din toate punctele de vedere (suprafata, forma, substrat, pesti, etc.) cea mai asemanatoare balta cu cea din Italia.
B. o singura mansa pe aceeasi balta, in 3 etape de cate 20 de echipe, desfasurate in 3 saptamani consecutiv, urmata de finala Bunget intre 12 echipe.
C. 3 manse pe 3 balti diferite, cu rotatie intre cele 3 grupe de cate 20 de echipe, urmate de mansa Bunget.
Varianta B este neeliminatore, pentru variantele A si C putandu-se lua in calcul dupa mansa 2 eliminarea echipelor care nu mai au, conform statisticilor, nicio sansa.

In privinta arbitrajului precum si a organizarii fiecarei manse, imi mentin parerea ca trebuie externalizate. Organizarea unei manse inseamna de fapt trasarea standurilor si atat. Asta poate fi facuta ori de catre grupul de arbitrii, ori de catre patronul baltii, sub supravegherea CD de turneu.

Taxele si sumele necesare perticiparii rezulta si depind de varianta aleasa.
Ne intalnim si pe Facebook

Imagine
Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
 
Mesaje: 4646
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti

Re: propuneri desfasurare Campionatul National de crap- 2011

Mesajde iulian petre » 22 Noi 2010, 21:30

[quote="florentiniuga"][quote="iulian petre"].....Dar cum nu o sa organizez eu calificarile ramane doar un proiect al meu :D . [/quote]Norocul nostru, pentru ca dupa proiectul tau, daca de la mine din club o echipa face "nenorociri" (poate platite de altii) si clubul ii da afara, totusi nu mai poate participa in anul urmator. Este contrar notiunilor de drept modern, care stipuleaza ca nu se pot aplica pedepse colective pentru o vina individuala.[/quote]

--------

nu este o problema ca va cresc aripi si deveniti acvile ,ulii ,soimi,egrete etc etc . :)) .
Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
 
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon


Înapoi la Turnee de pescuit

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator