Minciog Hakuyo

Moderatori: gor965, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Minciog Hakuyo

Mesaj de OvidiuBV » 10 Apr 2013, 20:49

Salutare,
Am un minciog Hakuyo si din pacate mi sa rupt o laterala si cealalta nu mai tine foarte mult.Momentan am improvizat putin si merge dar nu stiu pentru cat timp.De unde imi pot cumpara cele doua laterale sau vreun sfat cu ce le-as putea inlocui?
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Dan Mitranescu
Partener
Partener
Mesaje: 1464
Membru din: 14 Dec 2007, 04:42

Re: Minciog Hakuyo

Mesaj de Dan Mitranescu » 10 Apr 2013, 23:09

OvidiuBV scrie:Salutare,
Am un minciog Hakuyo si din pacate mi sa rupt o laterala si cealalta nu mai tine foarte mult.Momentan am improvizat putin si merge dar nu stiu pentru cat timp.De unde imi pot cumpara cele doua laterale sau vreun sfat cu ce le-as putea inlocui?
Te rog sa suni la mine la magazin si sa dai detalii despre modelul minciogului.
Din cate stiu eu cred ca se poate rezolva problema fara costuri .

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Minciog Hakuyo

Mesaj de OvidiuBV » 11 Apr 2013, 06:22

Buna ziua Dl Mitranescu
Cu toata stima pentru ce faceti dumneavoastra cu sculele de la Hakuyo dar eu nu l-am cumparat de la dumneavostra din magazin ci din Brasov.M-am uitat la dumneavostra pe site si nu aveti acest model.
Este vorba de minciogul care are coada telescopica din carbon(2seg)verde.Plasa cu deschidere de 100cm si culoare verde.Are pe lateralul plasei eticheta verde de la Hakuyo.Multumesc frumos
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Dan Mitranescu
Partener
Partener
Mesaje: 1464
Membru din: 14 Dec 2007, 04:42

Re: Minciog Hakuyo