Rod-Pod

Moderatori: gor965, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Rod-Pod

Mesaj de OvidiuBV » 16 Apr 2013, 20:58

Salutare,
Zilele astea am fost la un prieten sa imi cumpar un rod-pod.Chestia este ca el seamana destul de mult si cu un Sky-pod.
Am atasat cateva poze.As dori si eu cateva pareri daca este bun sau cum vi se pare.
Acesta este unghiul maxim care il pot obtine intre lansete si pamant
Acesta este unghiul maxim care il pot obtine intre lansete si pamant
Testul de anduranta
Testul de anduranta
Testul de rezistenta i l-am facut dupa cum vedeti si in poza urcand o persoana(cca 80-90kg) pe el.Singurul incovenient este ca are doar 3 posturi si ca este un pic mai greu(cca 7-8kg)? Cat se merita maxim sa dau pe el?
Multumesc
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Rod-Pod

Mesaj de OvidiuBV » 17 Apr 2013, 20:32

Am fost astazi si l-am achizitonat la 120 lei.Mie mi se pare ca am dat putin pe el
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Osiris
senior
senior
Mesaje: 326
Membru din: 04 Dec 2009, 02:11
Localitate: Bucuresti

Re: Rod-Pod

Mesaj de Osiris » 22 Apr 2013, 00:27

Scuze, nu cred ca nu mai vad eu bine. Cu ce crezi ca seamana????? SkyPod!!!!!
:)) :)) :))
Cred ca mai degraba cu Ranger-ul.
=)) =)) =))

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Rod-Pod

Mesaj de OvidiuBV » 22 Apr 2013, 06:55

Daca tu spui.Eu am spus ca mie asa mi se pare.Eu de aceea am intrebat daca e ok si e bun.Dar acum l-am achizitionat si mie mi se pare ok singurul impediment este ca e foarte greu.Ieri l-am cantarit si are 8,8kg