Frecventa de nadire cu boiliesuri solubile.

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
danny
utilizator
utilizator
Mesaje: 10
Membru din: 06 Mar 2008, 19:10
Localitate: Turda,jud.Cluj

Frecventa de nadire cu boiliesuri solubile.

Mesaj de danny » 04 Apr 2008, 18:53

Tin sa precizez faptul ca sunt incepator in pescuitul crapului la boilies,dar totusi am reusit sa cumpar cateva mese de rulat de diferite marimi,pistol…cam tot ce trebuie pentru facutul boiliesurilor.Am luat un mix bun si vreau sa fac din el boiliesuri solubile si o parte mai mica din el sa-l fac cu ou pentru carlig.Acum dilema mea este urmatoarea:boiliesul de carlig tine mai mult decat cele solubile,care sa zicem ca se desfac in 2 ore;daca dupa doua ore nu am avut trasatura,logic ar fi sa mai arunc o serie de boiliesuri(sau poate gresesc?),insa daca nici nu am avut peste pe vad si boiliesurile chiar daca sunt desfacute,sunt totusi acolo…oare nu se poate intampla sa nadesc prea mult?...Deci intrebarea ar fi: care este frecventa indicata de nadire cu boiliesurile solubile in caz ca nu am trasatura o vreme mai indelungata? Va multumesc anticipat…Cu stima Daniel.

Avatar utilizator
george-alexandru
Veteran
Veteran
Mesaje: 765
Membru din: 26 Noi 2007, 15:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frecventa de nadire cu boiliesuri solubile.

Mesaj de george-alexandru » 04 Apr 2008, 19:38

daca pestele nu raspunde o perioada mai lunga de timp eu as opta doar pe o nadire de intretinere nu cu foarte multe bile tinand cont de timpul de dizolvare si as intensifica nadirea in momentul cand pestele intra pe vad,sau as merge pe varianta accesoriilor solubile .
George Alexandru
Presedinte CS.Green Lake
Brand Manager-4Carp
mail - greenlaketeam@yahoo.com
Imagine

Avatar utilizator
danny
utilizator
utilizator
Mesaje: 10
Membru din: 06 Mar 2008, 19:10
Localitate: Turda,jud.Cluj

Re: Frecventa de nadire cu boiliesuri solubile.

Mesaj de danny » 10 Apr 2008, 21:28