Bine v-am gasit!

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
micu_ionut
utilizator
utilizator
Mesaje: 12
Membru din: 03 Sep 2008, 09:30
Localitate: Timisoara
Contact:

Bine v-am gasit!

Mesaj de micu_ionut » 03 Sep 2008, 23:49

Buna ma numesc micu ionut andrei sunt din comuna peciu-nou din aproapierea timisoarei (17km) si sunt un pescar incepator , o inceput sa-mi placa mai mult de cand am mers cu un amic deal meu pe timis cu cortul 3 zile si am scapat pe la ora 4 dimineata un crap frumos avea cu aproximatie 5 kg de atuncia am simtit cu adevarat placerea pescuitului (o adrenalina de nedescris )ceea ce va mai pot spune este ca maine 04.9.08 voi merge la o pescarie inafara timisoarei (sacosul-turcesc)vor promite ca voi revenii cu niste imagini cu capturiile mele ,maine voi folosii :Porumb ( conserva , [borcan =>aroma de capsuni<=] ) ,Rame (rosii) , Mamaliga (reteta mea preferata 2 cu una este renumita am furato de la un moshulet :lol: ,arpacas (fiert cu putina miere de albine sau zahar vanilat ) , si preferatele mele Boiles . Fir intins tutoror pescariilor

Avatar utilizator
nando
Veteran
Veteran
Mesaje: 830
Membru din: 03 Dec 2007, 10:13
Localitate: voluntari
Contact:

Re: Bine v-am gasit!

Mesaj de nando » 06 Sep 2008, 07:40

salut si bine ai venit
VAPORU PLUTESTE DAR CU PISICA NU POTI SA BATI CUIE

Avatar utilizator
micu_ionut
utilizator
utilizator
Mesaje: 12
Membru din: 03 Sep 2008, 09:30
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Bine v-am gasit!

Mesaj de micu_ionut » 08 Sep 2008, 14:56