salut

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
florinfish
membru activ
membru activ
Mesaje: 74
Membru din: 27 Mai 2009, 15:35

salut

Mesaj de florinfish » 27 Mai 2009, 15:45

salut..sunt nou pe forum si ma bucur sa ma aflu printre utilizatori acestui forum :-h ...ma numesc trif florin am 17 ani si sunt elev la un liceu din medias de asemenea locuiesc in medias sant innebunit dupa pescuitul la pluta....pescuiesc destul de des pe baltile din jurul mediasului si pe raul tarnava mare :D va doresc tuturor fir intins L-) :-*

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: salut

Mesaj de gor965 » 27 Mai 2009, 16:00

Bine ai venit printre noi ! Fir intins si navigare placuta pe acest forum ! :)
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
ionescu iulian
senior
senior
Mesaje: 221
Membru din: 22 Iun 2008, 14:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: salut

Mesaj de ionescu iulian » 27 Mai 2009, 20:12

Noroc bine ai venit printre infopescari ---<><
„Lumina Faptelor Bune”

Avatar utilizator
alexmaior
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 25 Mai 2009, 21:50
Localitate: Turda, Cluj
Contact:

Re: salut

Mesaj de alexmaior » 27 Mai 2009, 21:55