Salutare!

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Edward
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 02 Mai 2011, 23:13
Localitate: Slobozia

Salutare!

Mesaj de Edward » 06 Mai 2011, 22:24

Bine v-am gasit.Sunt nou pe forum dar pescuitul este o pasiune destul de veche pentru mine.Chiar si asa sunt la amatori ,merg la pescuit in general vara 3-6 partide in functie de timpul disponibil.Pescuiesc numai la Crap,practic C&R dar imi place sa duc un peste acasa,asta sa justific familiei de ce dau zeci de milioane pe scule de pescuit.
Nu mananc peste!

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Salutare!

Mesaj de gor965 » 06 Mai 2011, 22:25

Edward scrie:Bine v-am gasit.Sunt nou pe forum dar pescuitul este o pasiune destul de veche pentru mine.Chiar si asa sunt la amatori ,merg la pescuit in general vara 3-6 partide in functie de timpul disponibil.Pescuiesc numai la Crap,practic C&R dar imi place sa duc un peste acasa,asta sa justific familiei de ce dau zeci de milioane pe scule de pescuit.
Salut ! Bine ai venit printre noi !
Iti urez navigare usoara pe forum si fir intins ! :)
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
Edward
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 02 Mai 2011, 23:13
Localitate: Slobozia

Re: Salutare!

Mesaj de Edward » 08 Mai 2011, 23:16

Multumesc pentru urari.Vad ca sunteti din Calarasi,poate imi recomandati ceva balti prin zona...balti unde nu se navodeste intensiv si unde se prinde si ceva Crap,balti unde nu este 400ron taxa si paznicii sunt mai rai decat mascatii :).

Multumesc.
Nu mananc peste!

Avatar utilizator
Madalin Dirla
Veteran
Veteran
Mesaje: 3312
Membru din: 03 Mai 2008, 14:46

Re: Salutare!

Mesaj de Madalin Dirla » 08 Mai 2011, 23:55

Bine ai venit!!
Fire cat mai intinse si capturi marete!!
---<>< ---<>< ---<>< ---<><

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455