Semnati aici

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cremine silvian
membru activ
membru activ
Mesaje: 114
Membru din: 30 Iun 2008, 11:24
Localitate: bucuresti.
Contact:

Re: Semnati aici

Mesaj de cremine silvian » 30 Iun 2008, 11:31

as dori sa fac parte din acest club, ma numesc cremine silvian din buc. am 30 ani, sunt incepator in ale pescuitului la crap, am tot ce trebe cred, pt. o competitie la crap. va multumesc.

Avatar utilizator
ghita
membru activ
membru activ
Mesaje: 59
Membru din: 10 Iul 2008, 21:31

Re: Semnati aici

Mesaj de ghita » 10 Iul 2008, 21:42

buna ziua,
ma numesc Ghita, sunt din zona Sibiului, am 33 ani si pescuiesc de la 14 ani.Pot spune ca sunt doar un pescar amator-cea mai mare captura a mea a fost un crap comun de 4.05 kg.Sper ca impreuna cu sprijinul celor care au construit acest site sa ajung si eu la capturi mai serioase , macar de 30-40kg :oops:
cam asta este,
respecte

Avatar utilizator
fae
junior
junior
Mesaje: 6
Membru din: 29 Ian 2008, 22:12

Re:

Mesaj de fae » 11 Iul 2008, 07:24

:D SALVE :D tuturor cred ca o parte dintre dumneavoastra deja m-a cunosc...dar haide sa m-a mai prezint inca o data pt. ca asa este fumos si corect.
M-a numesc IONICA STEFAN-STELIAN alias FAE pe toate forumurile existente sau mai bine zis descoperite de catre mine pina acum.Am 40 de ani sint din bucuresti(berceni)casatorit,am o fata de 17 ani ,am afacerea mea personala si as putea zice ca si fiecare...tabieturi sa spunem omenesti cum de alt fel cred ca are fiecare om normal.
In ultimi ani pescuiesc mai mult la crap ,dar si alte speci mari.As putea spune ca balta mea de suflet(nu vreau sa se inteleaga ca fac reclama)ramine tibrinu pt. ca acolo am avut frumoase si neuitate partide de pescuit la crap...si tot acolo am avut si recordul personal(22 kg)romanesc....Sint amator de ori ce iesire la pescuit.
Nr. meu de tel :0722914826
:wink: SA TRAITI BINE :wink:

Avatar utilizator
florentiniuga