Semnati aici

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alexandru Mihai
Veteran
Veteran
Mesaje: 1520
Membru din: 16 Ian 2010, 14:33
Localitate: Mogosoaia

Re: Semnati aici

Mesaj de Alexandru Mihai » 03 Feb 2011, 10:13

Bine ai venit Mircea.

Avatar utilizator
patrudaniel
membru activ
membru activ
Mesaje: 72
Membru din: 06 Feb 2011, 16:47
Localitate: arges

Re: Semnati aici

Mesaj de patrudaniel » 06 Feb 2011, 19:45

Salutare
Ma numesc Patru Daniel si sunt din Orasul Stefanesti Judetul Arges.
Am 24 de ani.
Sunt un pescar amator sa spunem asa.
De aici pot afla multe de la profesionisti si vreau tare mult sa ma apuc de pescuit la crap, este senzational sa te lupti cu unul de 25 de kg sau cel putin sa il ti in mana cum am facut dar nu era prins de mine doar am dat o mana de ajutor unui prieten in fine.
De dat dau la peste unde apuc dar numai si numai la musca artificiala, asta mi-a intrat in sange , nu pot sa spun ca nu a-si da si la un crap asa frumos cum am vazut pe aici.
"Ce vreau eu de la pescuit???"...........Sa zicem ca visez la captura cea mare ca oricare si sa mai zicem ca imi doresc sa particip la concursuri de pescuit care sunt organizate prin tara(ca sa adaug si eu ceva anume la mine in vitrina magazinului de articole de pescuit care este in curs de deschidere ) in rest:
FIR INTINS TUTUROR
Si va stimez pentru partidele de pescuit frumoase care le faceti.

Avatar utilizator
mario_kempes10
senior
senior
Mesaje: 189
Membru din: 12 Dec 2007, 23:52
Localitate: Otelu Rosu - Caras Severin

Re: Semnati aici

Mesaj de mario_kempes10 » 08 Feb 2011, 21:05

Bine ati venit baieti si sa aveti fire cat mai intinse! **==
Imagine "TAURUS CARP TEAM"

Avatar utilizator
david sebastian
junior
junior
Mesaje: 1
Membru din: 13 Sep 2009, 17:13

Re: Semnati aici

Mesaj de david sebastian » 13 Feb 2011, 13:54

buna ziua , ma numesc david sebastian locuiesc in brasov , am 29 ani pescuiesc de 3 ani .