Incepator cauta raspunsuri

la pomul laudat...

Moderator: Sebastian

Scrie răspuns
Avatar utilizator
iovita
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 03 Mai 2010, 10:56

Incepator cauta raspunsuri

Mesaj de iovita » 03 Mai 2010, 11:04

Buna ziua,
In primul rand imi cer scuze pentru ca nu am avut timp sa citesc toate topicurile ca probabil gaseam raspuns in ele.

Intrebarea mea este:
Sunt un incepator in arta pescuitului,am 2xlansete si un telescop(shimano) si doresc ca vara asta sa merg intr-o excursie prin toata Romania printre care sa includa si Delta Dunarii la prins peste.Va rog sa imi spuneti unde as putea sa merg sa prind peste si sa pot ajunge cu masina langa delta pentru ca vreau sa stau 32 ore pe balta.Mai doresc sa stiu ce taxe trebuie platite pentru a prinde peste in Delta si unde mai exact.

Va multumesc pentru intelegere.Fir intins

P.S recordul meu este de 4 kg crap

Avatar utilizator
cosmin mihut
Veteran
Veteran
Mesaje: 885
Membru din: 07 Ian 2010, 22:43
Localitate: MEDIAS

Re: Incepator cauta raspunsuri

Mesaj de cosmin mihut » 03 Mai 2010, 12:11

Daca vei citi topicurile DELTA DUNARII o sa gasesti raspuns la tot ce te intereseaza ,taxe,locuri de pescuit la care poti sa ajungi cu masina ,oameni adevarati,si prietenosi ,adica in doua cuvinte PESCARII DELTEI ,citeste si te vei convinge,prietene.. >:D<
MERCEDES S

Avatar utilizator
iovita
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 03 Mai 2010, 10:56

Re: Incepator cauta raspunsuri

Mesaj de iovita » 03 Mai 2010, 22:35

cosmin mihut scrie:Daca vei citi topicurile DELTA DUNARII o sa gasesti raspuns la tot ce te intereseaza ,taxe,locuri de pescuit la care poti sa ajungi cu masina ,oameni adevarati,si prietenosi ,adica in doua cuvinte PESCARII DELTEI ,citeste si te vei convinge,prietene.. >:D<
Buna seara.Iti multumesc pentru sfat,dupa cum am precizat si in primul post "imi cer scuze ca nu am timp sa citesc toate topicurile".Sincer serviciul care-l am imi mananca viata si timpul.