ajutor la alegerea de naluci

table, plastice si lemne

Moderatori: Qnyx, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
rafi
senior
senior
Mesaje: 432
Membru din: 17 Noi 2010, 19:14

ajutor la alegerea de naluci

Mesaj de rafi » 07 Apr 2011, 13:06

As dori cateva informatii cu privire la ce fel de de naluci sa folosecs la pescuipul avatului.Liguritele sunt bune?ce fel de lingurite,ce gramajar trebui sa aiba,ce fel de voblere,jiguri,twistere,daca se poate cateva exemple.Am uitat sa mentionez ca sunt incepator.Va multumesc anticipat Respecte! :)

Avatar utilizator
Driscu Radu
senior
senior
Mesaje: 421
Membru din: 18 Dec 2007, 20:12

Re: ajutor la alegerea de naluci

Mesaj de Driscu Radu » 07 Apr 2011, 21:59

Greu de dat un raspuns general totusi ca idee generala nu am dat cu rotative mai mari de 12 gr. si oscilante de 16 gr., idem pentru capurile de jig sa zic asa.Cele mai bune rezultate la rotative le-am avut la lingurite arginti ,rosii si verzi in special cele cu forma paletei (frunza de salcie cele mai prinzatoare), modele prinzatoare au fost aglia mepps long ,efzzett predator modelu RG,GG, indian copper.La voblere in special poper , si trill de la salmo.

Avatar utilizator
rafi
senior
senior
Mesaje: 432
Membru din: 17 Noi 2010, 19:14

Re: ajutor la alegerea de naluci

Mesaj de rafi » 07 Apr 2011, 22:22

Multumesc foarte frumos pentru raspuns.Astept si alte pareri Respecte :)

Avatar utilizator
rafi
senior
senior
Mesaje: 432
Membru din: 17 Noi 2010, 19:14

Re: ajutor la alegerea de naluci

Mesaj de rafi » 10 Apr 2011, 00:04

Daca cineva are bunavointa sa imi mai dea niste sfaturi astept cu mare interes.Respecte :)

Avatar utilizator
dorys
utilizator
utilizator
Mesaje: 42
Membru din: 18 Mar 2011, 21:19

Re: ajutor la alegerea de naluci

Mesaj de dorys » 19 Mai 2011, 13:47

salut
avatul denumit popular si lupul baltilor este unul dintre cei mai vicleni rapitori din rauri si balti