Nada pentru crap

lansetistii, de la carpfishing la feeder

Moderator: gor965

Avatar utilizator
Yo_gabriel
membru activ
membru activ
Mesaje: 134
Membru din: 22 Iun 2009, 13:22
Localitate: Brasov

Nada pentru crap

Mesaj de Yo_gabriel » 22 Iun 2009, 19:49

Buna tututror eu sunt incepator in pescuitul crapului si rog pe cei care se pricep sa ma ajute si pe mine cu niste retete pentru nada si unele monturi .......Multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor FIRE INTINSE :D

Avatar utilizator
Ion Mironov
Partener
Partener
Mesaje: 2622
Membru din: 18 Iun 2008, 15:20

Re: Nada pentru crap

Mesaj de Ion Mironov » 22 Iun 2009, 19:56

Yo_gabriel scrie:Buna tututror eu sunt incepator in pescuitul crapului si rog pe cei care se pricep sa ma ajute si pe mine cu niste retete pentru nada si unele monturi .......Multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor FIRE INTINSE :D

poate treci pe la rubrica de prezentari si apoi iti vom raspunde...vrei monturi si retete de nada dar nu stim pe ce fel de ape pescuiesti....rauri (dunare ...balti private sau nu)

app vezi mai atent prin forum si vei gasi 1000000000000000de retete si de monturi care mai de care.unele prinzatoare altele nu.....

fir intins si navigare placuta
Mironov Ion Valentin alias jonny_23
http://www.barcute-plantat.com
0726.424.099

Avatar utilizator
Yo_gabriel
membru activ
membru activ
Mesaje: 134
Membru din: 22 Iun 2009, 13:22
Localitate: Brasov

Re: Nada pentru crap

Mesaj de Yo_gabriel » 22 Iun 2009, 20:07

eu pescuiesc de regula pe balti una ar fi Belin unde apa este mica cu adancimi de pana la 2 m si asta la mal ....alta ar fi vadu rosu tot un lac artificial ceva mai mare ca primul ...... sculele de care dispun sunt unele de incepator : 3 lansete Tornado de 3.9 m cu actiune de 3.7 lbs si 3 mulinete okuma synex 660 ...

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Nada pentru crap