un sfat pt pescuitul crapului..daca va rog frumos!

lansetistii, de la carpfishing la feeder

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Broscutza
utilizator
utilizator
Mesaje: 37
Membru din: 06 Feb 2010, 22:26

un sfat pt pescuitul crapului..daca va rog frumos!

Mesaj de Broscutza » 26 Feb 2010, 14:55

Sunt un incepator in pescuitul crapului:D..am doar 17 ani!!..si as vrea sa stiu diferite pareri..pe baltile salbatice cam ce fel de boiles si nada sa folosesc..:d..!!:-??...pe ce fel de aroma sa ma axez..:-?..?..si pe baltile populate..aici in bihor:D..Livada..cam ce ar merge?:D...ms>:D< :x

Avatar utilizator
Lazar Mihai
membru activ
membru activ
Mesaje: 127
Membru din: 20 Feb 2010, 16:05
Localitate: Giurgiu

Re: un sfat pt pescuitul crapului..daca va rog frumos!

Mesaj de Lazar Mihai » 26 Feb 2010, 20:44

Pe baltile salbatice va fi mai greu sa prinzi la boilies. Trebuie invatat pestele si cu boilies si cu nada formata din ingredientele boiliesului. De obicei mai peste tot merge capsuna pe ape mai reci si cand e cald scoica sau scopex + seminte ( canepa , rapita , mei ) .
Fratilor inainte sa postati, verificati acordul subiectului cu predicatul , cu cati de "i" se scrie un cuvant (mai ales la sfarsitul lui), si unde se pune cratima si unde nu (-) .

Avatar utilizator
LUCKY
senior
senior
Mesaje: 182
Membru din: 26 Dec 2009, 20:50

Re: un sfat pt pescuitul crapului..daca va rog frumos!

Mesaj de LUCKY » 26 Feb 2010, 20:49

Pentru Livada i-ti recomand gama de boiliesuri :Elite,Elite-strawbery,Monster, Monster&Liver toate de la Imperial Baits ,daca ai posibilitatea sa le rulezi tu ar fi si mai bine.Pe ape salbatice si astea fac fata dar nu stiu cum o sa faci tu fata costurilor.

Avatar utilizator
Lazar Mihai
membru activ
membru activ
Mesaje: 127
Membru din: 20 Feb 2010, 16:05
Localitate: Giurgiu

Re: un sfat pt pescuitul crapului..daca va rog frumos!

Mesaj de Lazar Mihai » 27 Feb 2010, 04:08