cum sa montez un twister

styzostedion lucioperca

Moderatori: Qnyx, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dragasani
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 11 Oct 2009, 17:25

cum sa montez un twister

Mesaj de dragasani » 30 Noi 2009, 19:15

salut.am deschis acest topic pentru ca a inceput sezonul salaului.si ma intrebam cum sa montez cel mai bine un twister.si nu prea stiu kum pentru ca sunt incepator.va rog spunetimi si mie.ms anticipat

Avatar utilizator
mini_mic
site team
site team
Mesaje: 412
Membru din: 21 Noi 2007, 23:04
Localitate: Craiova

Re: cum sa montez un twister

Mesaj de mini_mic » 01 Dec 2009, 04:39

Salut ! E intrebarea nr 1 pe care orice pescar incepator care pescutieste la plastice moi trebuie sa si-o puna. Desi aparent pare o chestiune banala, montarea gresita a unui shad/grup poate cauza o evolutie nesatisfacatoare si implicit rezultate slabe.
Cum procedam ?
Ca un intro vreau sa va spun ca am vazut si "pescari" care introduceau jigul, mai precis scoteau acul, prin abdomenul shadului. Depasind momenetul acesta de naivitate va propun o metoda de montare a jigului pe shad/grub eficienta din punctul meu de vedere :
- pasul 1: ar fi masurarea lungimii acului/jigului prin suprapunerea cu shadul/grubul pe care doriti sa il utilizati si insemnarea locului in care acesta trebuie sa iasa din naluca
- pasul 2 : introduceti jigul/acul in shad/grub si urmariti conducerea lui cat mai drept cu putinta pana la locul de iesire insemnat anterior
*In cazul twisterelor foarte moi se recomanda folosirea unui adeziv ( super glue ) pe tija jigului pentru a evita alunecarea acestora in timpul folosirii.
*Marimea acului si a "capului de jig" ( plumbajul ) trebuie sa fie direct proportionale cu marimea twisterului si cu adancimea si curentul in care pescuiti. Experienta o sa va ajute in acest sens.

Avatar utilizator
old_radu
senior
senior
Mesaje: 312
Membru din: 09 Feb 2008, 21:45
Localitate: Baia Mare

Re: cum sa montez un twister