doresc citeva informatii despre pescuitul crapului

lansetistii, de la carpfishing la feeder

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Avatar utilizator
rafi
senior
senior
Mesaje: 432
Membru din: 17 Noi 2010, 19:14

doresc citeva informatii despre pescuitul crapului

Mesaj de rafi » 10 Apr 2011, 21:13

Incerc sa pescuesc la crap pe Olt,am mai multe nelamuriri cu privire la firul pe care este indicat s-al folosesc,cu momitor sau cu plumb,sa folosesc obligatoriu inaintas sau nu,ce numar trebuie sa fie acul.Ce momeala ar fi indicata:mamaliga,porumb,boiles,viermusi.Fiind curenti destul de puternici cum asi putea nadi.Stiu ca este o intrebare foarte generala dar pentru ca sunt incepator la crap ori ce informatie imi este de folos.Resoecte si fir intins la toata lumea. :) :) :)

Avatar utilizator
sece4u20
senior
senior
Mesaje: 227
Membru din: 09 Mai 2010, 20:06
Localitate: brasov;sacele; intorsura-buzaului
Contact:

Re: doresc citeva informatii despre pescuitul crapului

Mesaj de sece4u20 » 10 Apr 2011, 21:19

daca ai citi nitel pe aici ai descoperi singur aceste raspunsuri. sau iti e lene sa cauti ???

Avatar utilizator
rafi
senior
senior
Mesaje: 432
Membru din: 17 Noi 2010, 19:14

Re: doresc citeva informatii despre pescuitul crapului

Mesaj de rafi » 10 Apr 2011, 22:37

Eu doar am intrebat, nu cred ca am dat cu parul X-( ;) I-am intrebat pe cei care au bunavointa sa-mi raspunda,daca dumneata nu vrei nu este nici un fel de problema.Totusi fir intins si Respecte!!! :)

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: doresc citeva informatii despre pescuitul crapului

Mesaj de gor965 » 11 Apr 2011, 18:06