Incepator Match

Moderator: florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Incepator Match

Mesaj de OvidiuBV » 21 Mar 2011, 20:12

Salutare,
Am citit toate topicurile de pe forum legate de match dar tot sunt nedumerit.
Ieri am achizitionat o pluta profesionala ptr match.
http://www.walterland.net/349-match-usz ... -16gr.html
Problema mea este ca nu stiu ce fir sa folosesc.Eu vreau sa lansez foarte lung 35-50m.Ma gandesc ca daca voi folosi un fir subtire acesta se va rupe in timpul lanseului.Pluta este lestata.Nu stiu daca este bine sa mai adaug plumb sau nu.Am incercat intr-un butoi si dupa parerea mea ar mai trebui pus plumb.As dori niste sfaturi daca se poate.


Cu stima,
Ovidiu
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
cai99
Veteran
Veteran
Mesaje: 705
Membru din: 31 Mai 2010, 19:59
Localitate: BUCURESTI

Re: Incepator Match

Mesaj de cai99 » 21 Mar 2011, 20:48

Salut ovidiu. Un 0,16 cred ca este de ajuns neaparat scufundator.Nu se va rupe.
Daca dai dupa crap eu zic maxim 0,18 .Sa ai frana reglata corespunzator.
In ce priveste pluta chiar daca este lestata adaugi plumb pana se echilibreaza ea, adica pana ajunge la partea rosie de sus cum vad in poza.De obicei la plutele lestate scrie pe ele si plumbajul care trebuie adaugat adica10+3.Asta inseamna ca pluta are 10 grame si se mai adauga 3grame de plumb.
Daca mai ai nelamuriri te ajut cu placere!! :-h

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Incepator Match

Mesaj de OvidiuBV » 21 Mar 2011, 21:15

cai99 scrie:Salut ovidiu. Un 0,16 cred ca este de ajuns neaparat scufundator.Nu se va rupe.
Daca dai dupa crap eu zic maxim 0,18 .Sa ai frana reglata corespunzator.