Intrare intr-un club.

birocratie

Moderatori: pharaoh, vali003

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Doriano
utilizator
utilizator
Mesaje: 26
Membru din: 08 Sep 2011, 03:56
Localitate: Craiova,Dolj.
Contact:

Intrare intr-un club.

Mesaj de Doriano » 09 Sep 2011, 20:41

Vreau si eu sa intru intr-un club de pescari, dar nu (prea) cred (sigur) ca o sa fiu primit de cineva. Sunt incepator, dar invat repede si stiu suficient de multe lucruri incat sa fiu un bun participant la vre-un concurs. Nu dispun de fonduri de bani prea mari, doar alocatia si banii de buzunat, din care mi-am achizitionat pana in mom. de fata cateva scule si accesorii de pescuit. Permis de pescuit am si chiar imi doresc sa fac parte dintr-un club, sa merg la concursuri, sa fiu pintre pescari profesionisti de la care sa invat tehnici si multe alte lucruri pe care inca nu le stiu. Vreau sa stiu ce ar trebui sa fac pentru a intra intr-un club. Multumesc.
"Semper Fidelis"-> CML-DC

Avatar utilizator
bebe2011
Veteran
Veteran
Mesaje: 759
Membru din: 10 Mar 2011, 11:09

Re: Intrare intr-un club.

Mesaj de bebe2011 » 11 Sep 2011, 15:58

Exista un club la Buzau,chiar daca nu e infiintat de foarte multi ani.Cel care i-a pus bazele e un super baiat,Florin Genes,daca te intereseaza iti dau MP cu nr. lui de telefon.Numai bine!ps:clubul se numeste "HOOK FISHING".

Avatar utilizator
Doriano
utilizator
utilizator
Mesaje: 26
Membru din: 08 Sep 2011, 03:56
Localitate: Craiova,Dolj.
Contact:

Re: Intrare intr-un club.

Mesaj de Doriano » 11 Sep 2011, 21:45

Multumesc bebe, dar portofelul nu-mi prea permite sa ajung la o asemenea departare de casa, sunt un baiat simplu. Sper sa fie ceva mai aproape de casa, pe o raza de 150 km max de craiova.
"Semper Fidelis"-> CML-DC

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Intrare intr-un club.

Mesaj de gor965 » 11 Sep 2011, 22:14