Pop-Up SBS vs Dynamite Baits

discutii off-topic despre orice

Moderatori: mini_mic, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
AndreiStar
junior
junior
Mesaje: 3
Membru din: 17 Iul 2012, 18:15

Pop-Up SBS vs Dynamite Baits

Mesaj de AndreiStar » 21 Iul 2012, 17:42

Salut,numele meu este Andrei si sunt pescar incepator intra'le crapului.
Am urmarit multe discutii in legautra cu nadele si momelile de la SBS si Dynamite Baits,unii spun ca Sbs nu are cusur si ca nu poate fi egalat(cu totii stim ca cei de la sbs au depasit un record pe Mor intr-un concurs de pescuit la crap ei au depasit tona de crap cu nada Flumino si pop-up sbs fluoro),dar stiu ca si cei de la Dynamite Baits nu sunt asa de ,,ingusti" in gama lor de produse,si mai toti pescarii precum Matt Hayes,Ronny Degrote si altii folosesc produsele Dynamite Baits.
Vreau sa stiu pur si simplu care sunt mai bune,care au randament mai mare si cu care am garantia ca pe un lac unde sunt crapi pot sa prind cu aceste produse(ma intereseaza in mod special Pop-upurile)
Multumesc,sper sa ma ajute cineva...

Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 4649
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Pop-Up SBS vs Dynamite Baits

Mesaj de florentiniuga » 22 Iul 2012, 01:59

Vrei o garantie? :)) ...Poate de la Dumnezeu.
Fiecare lac/balta are specificul ei si s-ar putea sa prinzi cu porumb sau cocolos de paine mai bine decat cu SBS sau altceva. Nu exista nada universal valabila, deci intereseaza-te cu ce merge mai bine acolo unde te duci. S-ar putea sa-ti reduci cheltuielile si sa ai satisfactii mai mari dar poti oricand experimenta daca vrei.
Ne intalnim si pe Facebook

Imagine

Avatar utilizator
Ion Mironov
Partener
Partener
Mesaje: 2622
Membru din: 18 Iun 2008, 15:20

Re: Pop-Up SBS vs Dynamite Baits

Mesaj de Ion Mironov » 22 Iul 2012, 10:52

recomand dynamite ....fresh squid si spicy red hering astea le-am incercat si eu
Mironov Ion Valentin alias jonny_23