Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Allen Besnovich
Veteran
Veteran
Mesaje: 1061
Membru din: 26 Oct 2009, 17:25
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de Allen Besnovich » 16 Ian 2013, 12:49

florinalin scrie:inaintasul se pune ca lungime de 2 ori lungimea lansetei, si sa nu depasesca 4-5 ture pe tamburul mulinetei. iar ca dimensiune eu recomand sa fie cel putin de aceasi dimensiune ca firul principal sau un picut mai gros
Eu stiam ca se pune de minim doua ori lungimea lansetei , nu ca trebuie sa fie exact atat!
C.S. OLTENIA FISHING

Avatar utilizator
Desideiu Bogdan
Veteran
Veteran
Mesaje: 654
Membru din: 24 Mar 2010, 21:26
Localitate: Bucuresti

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de Desideiu Bogdan » 16 Ian 2013, 12:52

Daca se cauta lansari cat mai lungi , se pune maximum de 2 ori lungimea lansetei ... 7 sau 8 m.

Avatar utilizator
bosfor
senior
senior
Mesaje: 403
Membru din: 04 Mai 2009, 12:14
Localitate: Ilfov
Contact:

Re: Sunt incepator...Va rog niste sfaturi.

Mesaj de bosfor » 16 Ian 2013, 13:09

---<><
Pana la placerea drilului tre' s-ajungi la obiectu' muncii. ;-)
adevarat si asta, dar sa nu uitam ca mergem la pescuit de placere nu pentru ca nu avem ce manca acasa [/quote]


Pentru mine placerea unei partide de pescuit inseamna sa prind peste mult si mare.Iar varianta cu placerea statului in natura o las pe seama altora. [/quote]
Toti vrem sa prindem peste mult si mare....nu cred ca exista pescar care sa nu vrea asa ceva. Noi vorbeam despre placerea dilului......cum preferati....sa scoateti un peste cu un par....sau sa scoateti un peste cu o lanseta care va transmite orice vibratie si orice miscare a pestelui?[/quote]