Lac Bolboci

Moderatori: Sebastian, pharaoh

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Lac Bolboci

Mesaj de OvidiuBV » 26 Apr 2011, 21:22

As dori sa stiu si eu daca a fost cineva in acest loc.Am auzit ca ar fi peste mult si bun.Cu cine am vorbit mi-a zis ca ei au pescuit.Dar am inteles ca ai voie numa in anumite locuri si merge mai mult la spining.As vrea sa merg la vara la pescuit si sa stau la cort nu la cabana.Astept sfaturi
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
pushtiulk
utilizator
utilizator
Mesaje: 10
Membru din: 09 Oct 2009, 18:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lac Bolboci

Mesaj de pushtiulk » 11 Mar 2012, 11:18

In 2010, am pescuit pentru cateva ore pe lacul Bolboci, dupa pastrav la rotativa, dar fara nici un succes.

Avatar utilizator
mirceab
membru activ
membru activ
Mesaje: 115
Membru din: 07 Mar 2011, 18:27

Re: Lac Bolboci

Mesaj de mirceab » 12 Mar 2012, 11:23

OvidiuBV scrie:As dori sa stiu si eu daca a fost cineva in acest loc.Am auzit ca ar fi peste mult si bun.Cu cine am vorbit mi-a zis ca ei au pescuit.Dar am inteles ca ai voie numa in anumite locuri si merge mai mult la spining.As vrea sa merg la vara la pescuit si sa stau la cort nu la cabana.Astept sfaturi
La bolboci iti recomand cabana...Domnul Nache este jos palaria, nacarea este super ok...caldura in camere si curatenie, preturile sunt acceptabile.

Peste este in lac, si este pastrav mare, si curcubeu si indigen, din ce stiu eu este permis numai in amonte pescuitul.
Ai nevoie de permis ANPA si de aviz al primariei Pucioasa.
Tot in zona poti sa incerci Scropoasa unde se prinde pastrav...

Peisajele sunt de vis ;) **==

Avatar utilizator
pogonel
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 06 Ian 2013, 02:33

Re: Lac Bolboci

Mesaj de pogonel » 19 Ian 2013, 01:21