De cata cantitate de boiliesuri avem nevoie la un concurs

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
thunder
membru activ
membru activ
Mesaje: 84
Membru din: 18 Aug 2008, 18:36

De cata cantitate de boiliesuri avem nevoie la un concurs

Mesaj de thunder » 14 Feb 2009, 22:10

Vreau sa pun si eu o intrebare celor consacrati in concursuri si nu numai :D
Eu sunt incepator intr-ale concursurilor si ma intereseza cam cate kilograme de boiliesuri trebuie sa-mi fac pentru un concurs..unul de 72 ore sa zicem sau mai mult si cantitatea sa fie suficienta pentru nadire grea , sa nu ma trezesc pe balta la concurs ca am ramas fara boiliesuri!
Pentru nadire in special dar si pentru carlig, nepunand la socoteala si alta nada folosita..bulgari de nada, pelete...etc. numai cantitatea de boiliesuri ma intereseaza.

Avatar utilizator
Ion Mironov
Partener
Partener
Mesaje: 2622
Membru din: 18 Iun 2008, 15:20

Re: De cata cantitate de boiliesuri avem nevoie la un concurs

Mesaj de Ion Mironov » 14 Feb 2009, 23:28

thunder depinde si de balta pe care pescuiesti.....de ex:la peris george alexandru a castigat cu 1 kg de bile....sau mai putine

deci in functie de balta si de cat peste exista acolo si binenteles de dimensiunile lui...sper ca intelegi ce vreau sa spun...
Mironov Ion Valentin alias jonny_23
http://www.barcute-plantat.com
0726.424.099

Avatar utilizator
george-alexandru
Veteran
Veteran
Mesaje: 765
Membru din: 26 Noi 2007, 15:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: De cata cantitate de boiliesuri avem nevoie la un concurs

Mesaj de george-alexandru » 15 Feb 2009, 00:18