pescuitul crapului iarna

lansetistii, de la carpfishing la feeder

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Avatar utilizator
pronciac ciprian
utilizator
utilizator
Mesaje: 27
Membru din: 25 Oct 2008, 12:35
Localitate: botosani

pescuitul crapului iarna

Mesaj de pronciac ciprian » 05 Feb 2009, 21:30

salut!sunt incepator in pescuitul crapului si de aceea am nevioe de sfaturile unor pescari cu mai multa experienta...o prima intrebare ar fi ce samse am sa prind crap in luna februarie?si daca poate cineve sa mi dea o reteta de preparare a boabelor shi ce arome sa folosesc in acesta anotimp...multumesc!

Avatar utilizator
carprom
senior
senior
Mesaje: 253
Membru din: 21 Sep 2008, 09:50
Contact:

Re: pescuitul crapului iarna

Mesaj de carprom » 06 Feb 2009, 08:30

pronciac ciprian scrie:salut!sunt incepator in pescuitul crapului si de aceea am nevioe de sfaturile unor pescari cu mai multa experienta...o prima intrebare ar fi ce samse am sa prind crap in luna februarie?si daca poate cineve sa mi dea o reteta de preparare a boabelor shi ce arome sa folosesc in acesta anotimp...multumesc!
Salut Ciprian,
daca lacurile sunt in luna februarie dezgetate, poti fi fericit, la noi ghata are inca 15cm.
In primul rind trebuie sa cunosti locurile bine ptr a avea succes in anotimpul rece. Cel mai bine este sa nu cauti
un lac prea mare. Un lac mic de pina la 3ha este perfect, daca cunosti adincimile, gropile si populatia pestelui, esti pe partea invingatorului. Incearca sa pescuiesti la adincimi diferite, cum ar fi 3, 5, 7m, ca nada foloseste boabe de porumb, viermisori si boilies de 14-18 mm, aromele sa fie pe baza de EA. Nu nadi mult, o mana de lanseta este suficient.
Bineinteles ca ai nevoie si de un strop de noroc.

Fire Intinse
Imagine

Avatar utilizator
pronciac ciprian
utilizator
utilizator
Mesaje: 27
Membru din: 25 Oct 2008, 12:35
Localitate: botosani

Re: pescuitul crapului iarna

Mesaj de pronciac ciprian » 14 Feb 2009, 18:14