Super emisiune...si suuuper balta.Felicitari administratorilor pentru ce au reusit sa faca la complexul piscicol SanPaul.Abia astept sa termin cu licenta si tot sa vin si eu pentru 2-3 zile.
Fir intins
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
După o scurtă partidă de 24 ore (17-18 mai) petrecută pe această minunată baltă, am reușit să capturez peste 25 bucăți cu greutăți cuprinse între 9-12,5 kg. Cu acest prilej doresc să ofer maxime felicitări administratorului (d-l Nandor) și desigur lui Claudiu Lukacs, privitor la această inițiativă, de mult dorită de pescarii sportivi brașoveni și nu numai. Ceea ce mi-a oferit satisfacție pe lângă populația piscicolă impresionantă, a fost arealul sălbatic și liniștit al bălții, ca o deltă.
Driluri intense cu pești foarte sănătoși !
Pozele vor vorbi de la sine.
Ca perspectivă viitoare este o partidă mai extinsă, în care să focalizez pe greii amuri (15+ kg).
Fişiere ataşate
"Cine se fereste de agatatura , se fereste de crapi...in speta mari si foarte mari"
CLAUDIU CORAIU - B&C ENDURO CARP TEAM -
Dupa indelungi asteptari, intr-un final s-a deschis si in judetul Harghita o balta adevarata de pescuit sportiv in sistemul C&R.