Saltea receptie

Moderatori: gor965, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Saltea receptie

Mesaj de OvidiuBV » 01 Iul 2013, 22:27

Salutare,
As vrea sa imi cumpar o saltea de receptie crap dar am vazut mai multe modele si nu stiu care este mai buna.Am auzit ca deja pe unele balti este interzis pescuitul fara saltea cu picioare,dar nu stiu ce sa cred.Acum nu stiu de care sa imi iau.Cu picioare sau fara.
Ma gandeam la una din urmatoarele:
http://www.totalfishing.ro/saltea-recep ... -4798.html

http://www.totalfishing.ro/saltea-primi ... 30722.html

Sunt ok sau nu se merita?

Multumesc
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
iulian_ionita
membru activ
membru activ
Mesaje: 65
Membru din: 11 Iun 2009, 01:38

Re: Saltea receptie

Mesaj de iulian_ionita » 02 Iul 2013, 00:38

pai daca iti permite spatiul de uscare/depozitare de acasa si masina pe care o folosesti la pescuit, e ok cred...eu nu mi-as lua asa ceva, o saltea normala mi se pare indeajuns...eu nu stiu vreo balta unde modelul asta e obligatoriu (desi, parca auzisem ceva odata despre Tancabesti 1)...dar, daca pe balta mea preferata s-ar baga aberatia asta, schimb balta, nu salteaua

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Saltea receptie

Mesaj de OvidiuBV » 02 Iul 2013, 07:12

Ideea este ca acum nu am nici o saltea si as vrea sa imi iau una care sa fie buna oriunde daca tot dau bani acum.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Larry82
membru activ
membru activ
Mesaje: 81
Membru din: 16 Feb 2008, 19:29

Re: Saltea receptie

Mesaj de Larry82 » 02 Iul 2013, 11:12

Eu o am pe cea de la Senzor si e super buna. Cu siguranta nu vei avea probleme cu ea pe nicio balta.