maver pareri pentru toata lumea

Moderatori: gor965, florentiniuga

Avatar utilizator
daddy caddy
senior
senior
Mesaje: 468
Membru din: 19 Ian 2011, 19:22
Localitate: BRASOV

Re: maver pareri pentru toata lumea

Mesaj de daddy caddy » 16 Apr 2013, 19:55

aronx scrie:nu colegule sunt incepator si am vrut sa cer parerea despre aceste bete nu neaparat sa zic de unde le-am luat dar fiecare interpreteaza cum vrea :-@ :-@ :-@ :-@
.......DAR TU,CE PARERE AI DESPRE BETELE TALE :?:
STIL OSTIL


ENERGY CARP

Avatar utilizator
aronx
membru activ
membru activ
Mesaje: 89
Membru din: 27 Feb 2013, 20:44
Localitate: onesti
Contact:

Re: maver pareri pentru toata lumea

Mesaj de aronx » 16 Apr 2013, 20:36

se pare ca vrei sa te certi cu mine dar se vede ca te dai cam mare nu ma intereseaza cand ai avut tu rubeziana chiar nu sunt curios si cred ca nimeni nu este curios credema eu doar am vrut o parere de aceste feedere daca am luat teapa sau nu dar vad ca esti cam mistocar nu iti sta bine ca si tu ai fost ca altii nu te-ai nascut pescar dar ............ numai conteaza fir intins pe 2013

Avatar utilizator
shahjaban
senior
senior
Mesaje: 245
Membru din: 15 Feb 2012, 12:48
Localitate: Brasov

Re: maver pareri pentru toata lumea

Mesaj de shahjaban » 16 Apr 2013, 21:34

credema = crede-ma
numai conteaza = nu mai conteaza
grea si limba romana .....dar te invat si asta daca vrei.....

Avatar utilizator
aronx
membru activ
membru activ
Mesaje: 89
Membru din: 27 Feb 2013, 20:44
Localitate: onesti
Contact:

Re: maver pareri pentru toata lumea

Mesaj de aronx » 16 Apr 2013, 21:46

ai ma profesor de romana care esti tu ma dar tu de la bv sti limba rom bine aa .................

Avatar utilizator
BruMareL
membru activ
membru activ
Mesaje: 60
Membru din: 19 Sep 2011, 15:18
Localitate: Onesti / Bacau

Re: maver pareri pentru toata lumea

Mesaj de BruMareL » 19 Iun 2013, 22:57