Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
ciprianradu
senior
senior
Mesaje: 181
Membru din: 17 Dec 2010, 23:17
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de ciprianradu » 13 Mar 2014, 15:40

De baltile de la belin mai stiti ceva?de bela mai ales,se mai pescuieste?taxa ceva
Imagine

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 13 Mar 2014, 16:29

Salutare,
Acum am vorbit cu Dl.Bela la telefon si situatia este foarte urata. Apa este foarte putina. A murit peste mare novac, somn. Nu a bagat peste deloc din cauza lipsei de apa. Nici nu va baga daca nu ploua serios in urmatoarea perioada. Si partea cea mai urata este ca se pregateste sa inchida balta din cauza apei. A zis ca mai tine balta inchisa cel putin o luna si daca nu se schimba nimic pana atunci inchide si afacerea.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
pmdo
membru activ
membru activ
Mesaje: 59
Membru din: 02 Apr 2010, 16:56
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de pmdo » 14 Mar 2014, 14:30

Am vorbit cu Bela,din pacate ce a scris Ovidiu este adevarat,acelas lucru mi-a zis si mie,pacat de balta si nu numai

Avatar utilizator
ciprianradu
senior
senior
Mesaje: 181
Membru din: 17 Dec 2010, 23:17
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de ciprianradu » 14 Mar 2014, 14:35

Mai avem si noi unde pescui pe langa brasov la o taxa decenta?in afara de budila unde lasam monturi si ne inghesuiam pe balta, in afara de doripesco si sanpaul unde taxa de legitimatie face cat o partida pe moara
Imagine

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 14 Mar 2014, 16:25