nevoie de o parere

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
Covrigel
utilizator
utilizator
Mesaje: 30
Membru din: 28 Mar 2014, 18:40

nevoie de o parere

Mesaj de Covrigel » 30 Mar 2014, 09:51

Buna ziua, am si eu o intrebare :D
Sunt incepator in tipul asta de pescuit ''feeder'', Nu stiu daca am facut o gresala cumparandu-mi un bat feeder antrax carp 3,9 de la trabucco, de la targul de pescuit...am trecut pe la standul ffb si un pescar de acolo mi-a recomandat pt iunceput un bat feeder heavy, sa ma acomodez cu stilu asta de pescuit, sa nu o rup invatand sa arunc,,,,,, acum nush daca am facut o gresala sau nu cumparand un heavy, ma gandesc sa ii caut un varf de 1oz-1,5 din fibra dar nush daca gasesc, nu stiu daca se presteaza lanseta pentru un incepator,,,, sau sa o vand si sa caut un mediu.... de dat cu ea o sa dau la peste mic si mediu,,, accidental mare:)) cine stie, ma gandesc ;daca ii gasesc un varf mai sensibil as putea sa dau si la peste mic cu ea?

Acum ii caut o mulineta, ma axez pana la 100 ron, daca nu imi place lanseta,,,, sa scap repede de ele, la pachet asa,,,,
am gasit asa :Mulineta Tica Cambria EE4000 72 ron fana fata
Mulineta Auris BR 4000 de la trabucco-80 ron are baitrunner, frana fata
alcedo Green Line Run 4506 Feeder LX 80 ron, frana fata si baitrunner
Daiwa Sweepfire 4000 X 80 ron frana fata
Cormaxx BR 5A 4000 -93 ron frana fata si baitrunner


Pareri? :)

Avatar utilizator
tionis2000
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 57
Membru din: 05 Feb 2014, 18:04
Localitate: Braila

Re: nevoie de o parere

Mesaj de tionis2000 » 30 Mar 2014, 12:45