Un sfat...o parere va rog!

Moderatori: gor965, mini_mic

Scrie răspuns
Avatar utilizator
beju_ionut
utilizator
utilizator
Mesaje: 18
Membru din: 04 Apr 2014, 19:44
Localitate: Targoviste

Un sfat...o parere va rog!

Mesaj de beju_ionut » 20 Mai 2014, 12:10

In primul rand vreau sa precizez ca sunt incepator!...am reusit sa iau 4 bete ok de 3 lbs si 4 mulinete okuma 1060 iar acum ma gandesc sezonul cald va veni in curand voi avea nevoie sa plantez...ca sa mai iau un bat bun de 4 lbs cu o mulineta ok...textil..spomb....si ce o mai trebui....ma duce minim 500 ron...pot incerca sa mai fac un efort sa achizitionez un navomodel...bugetul maxim fiind de 17-1900 ron...ideea este ca nu am folosit niciodata nu am nici prieteni care sa aiba...si nu ma pricep deloc!..Ca si varianta ma gandesc la o pneumatica..http://www.dedeman.ro/ro/gradina/artico ... .html...si un motor electric cat de cat ok...care ma duce putin ma ieftin probabil...ori tot cam acolo..vreau sa preciziz inca o data ca tot ce am nevoie este decat pt plantat pe balti...iesirile fiind de maxim 10-12 pe an.Am studiat putin si forumuri si alte articole in privinta navomodelelor...din cate am inteles trebuie tinut cont de motor/racire motor/elice/protectie bradish/telecomanda/acumulator...destul de complicat tind cont ca nu ma pricep si nu vreau sa cumpar un navomodel sh ori chiar nou iar dupa cateva partide sa ma uit la el ca a ruginit ori ca este arsa nu stiu ce piesa...si am dat banii de pomana..bani pt unul de top nu am!...Va multumesc frumos si astept cateva sfaturi si idei din partea Dvs...Cu respect!

Avatar utilizator
beju_ionut
utilizator
utilizator
Mesaje: 18
Membru din: 04 Apr 2014, 19:44
Localitate: Targoviste

Re: Un sfat...o parere va rog!

Mesaj de beju_ionut » 20 Mai 2014, 12:19


Avatar utilizator
pestacu
senior
senior
Mesaje: 286
Membru din: 10 Mai 2011, 11:58
Localitate: bucuresti

Re: Un sfat...o parere va rog!

Mesaj de pestacu » 20 Mai 2014, 12:40