DUNAREA

Moderatori: gor965, mini_mic, Sebastian, vali003

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cornel G
membru activ
membru activ
Mesaje: 112
Membru din: 16 Dec 2007, 19:33
Localitate: bucuresti

Re: DUNAREA

Mesaj de cornel G » 06 Mai 2009, 09:12

fonnyhs scrie:
cornel G scrie:
fonnyhs scrie:Dl-e Rosca Mirel ati fost cumva la km 493 la Giurgiu , asa zisu' flotant? Tataie are salupa ancorata acolo si ma bate gandu sa ma apuc serios de pescuit la crap. Insa ma intereseaza ce momeala sa folosesc aici , momentan apa e crescuta , sunt aproximativ 20 m intinsura ( 1-2 m ) iar apoi creste semificativ . O mamaliga pentru aceasta zona ? Scuze da sunt incepator , trebuie sa ma informez!

Fir intins!
salutare tuturor!
in zona giurgiu am avut rezulate la patratica de mamaliga,
facuta cu putina faina si fiarta ca si boilisul.
toate cele bune!
Multumesc , am inteles! Si ai luat doar crap sau mai sa nimerit si altceva? O sa incerc dupa ce se termina prohibitia :-< . Eu ca pescar incepator am avut succes numai la boaba de porumb ( platici 300-600 g ) in rest nimic.

Fir Intins!
salutare!
mai mult ciortan si ceva crap,
dar am mers mai jos spre greaca.
toate cele bune!

Avatar utilizator
florin opris
utilizator
utilizator
Mesaje: 39
Membru din: 01 Noi 2008, 16:55

Re: DUNAREA

Mesaj de florin opris » 06 Mai 2009, 20:18

Bun gasit tuturor. Mirel , mergi in general doar pe simplu ( plumb ) fara momitor ? Eu in general merg pe momitor si plb de 100 in spate cam la 30 cm depin de loc . Carlige ; pe mamaliga mai mari , pe boabe mai mici , tu ?

Avatar utilizator
Alin_Tm
junior
junior
Mesaje: 7
Membru din: 23 Iun 2008, 18:11
Localitate: Timisoara

Re: DUNAREA

Mesaj de Alin_Tm » 06 Mai 2009, 20:19

florin opris scrie:Bun gasit tuturor. Mirel , mergi in general doar pe simplu ( plumb ) fara momitor ? Eu in general merg pe momitor si plb de 100 in spate cam la 30 cm depin de loc . Carlige ; pe mamaliga mai mari , pe boabe mai mici , tu ?
Domnule Florin am trimis un PM :D
C&R

Avatar utilizator