SFAT PENTRU UN INCEPATOR.Rog urgent.

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
bitonc
membru activ
membru activ
Mesaje: 63
Membru din: 04 Noi 2008, 02:55
Localitate: Bucuresti

SFAT PENTRU UN INCEPATOR.Rog urgent.

Mesaj de bitonc » 12 Iun 2009, 17:10

Sunt incepator si am buget redus.As vrea sa cumpar o lanseta Sert Sedna 3,6m,dar am citit pe forum cateva pareri si nu erau chiar bune.Va rog sa-mi dati un sfat daca exista ceva mai bun la maxim 130RON!Jaguar de la Laserfish?Ceva de la Lineafe?Sau Lanseta Atlantic- Carp/BALZER/1107/360?
Eu nu pescuiesc, ii fac doar baie ramei

Avatar utilizator
sdaniel
senior
senior
Mesaje: 438
Membru din: 17 Iun 2008, 17:58
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SFAT PENTRU UN INCEPATOR.Rog urgent.

Mesaj de sdaniel » 12 Iun 2009, 17:58

Salut

Iti recomand Lineaeffe Evil II 3.60m/3lbs , le are un amic si a dat pe ele anul trecut maxim 120 ron/buc ; am avut ocazia sa arunc cu ele ,sunt ceva cam moi pt gustul meu dar spre surprinderea mea chiar aruncau bine ... le are de 1 an si nu a avut probleme cu ele .
Acum nu te astepta sa arunci cu ele la distante mari .


P.S : Uita de Sert Sedna , dupa parerea mea sunt niste bete care nu merita nici 80 ron .
Dan Serban

Avatar utilizator
bitonc
membru activ
membru activ
Mesaje: 63
Membru din: 04 Noi 2008, 02:55
Localitate: Bucuresti

Re: SFAT PENTRU UN INCEPATOR.Rog urgent.

Mesaj de bitonc » 12 Iun 2009, 18:15

Trece de buget. :(( 155RON este chiar prea mult pt ce poate buzunarul meu.Cred ca ma duc sa vad ce e cu Balzer-ul.
Ultima oară modificat 12 Iun 2009, 18:23 de către bitonc, modificat 1 dată în total.
Eu nu pescuiesc, ii fac doar baie ramei

Avatar utilizator
Nelutu
senior
senior
Mesaje: 299
Membru din: 21 Mar 2008, 19:32

Re: SFAT PENTRU UN INCEPATOR.Rog urgent.

Mesaj de Nelutu » 12 Iun 2009, 18:18