retete

nu numai pentru gospodine

Moderator: vali003

Avatar utilizator
vali003
site team
site team
Mesaje: 1380
Membru din: 20 Noi 2007, 23:31
Localitate: Long Sault

retete

Mesaj de vali003 » 21 Noi 2007, 04:16

daca face cineva cinste va dau niste retete la meserie.

Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 4649
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florentiniuga » 21 Noi 2007, 04:34

Pai incepe tu iar eu o sa dau una pe masura dar video. Si fac si cinste cand vi in tara, ca sunt mare amator de peste. Imi face placere sa-l prepar.

Avatar utilizator
kamasan
senior
senior
Mesaje: 340
Membru din: 20 Noi 2007, 11:34
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kamasan » 21 Noi 2007, 15:18

Citat dintr-un clasic in viata: ..."canibalule, numai la stiuca umpluta iti sta capul!"Ii zicea cineva lui Vijelie(valentin oprisanescu) :mrgreen:
...cosmin.muntean ...Imagine...Imagine

Avatar utilizator
kamasan
senior
senior
Mesaje: 340
Membru din: 20 Noi 2007, 11:34
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kamasan » 21 Noi 2007, 16:45

acum doi ani...Imagine
...cosmin.muntean ...Imagine...Imagine

Avatar utilizator
vali003
site team
site team
Mesaje: 1380
Membru din: 20 Noi 2007, 23:31
Localitate: Long Sault

retete

Mesaj de vali003 » 21 Noi 2007, 21:38