cum sa pun broscuta in ac....?

silurus glanis

Moderatori: gor965, mini_mic, Sebastian

Avatar utilizator
j0k3111
membru activ
membru activ
Mesaje: 65
Membru din: 12 Noi 2009, 20:58

cum sa pun broscuta in ac....?

Mesaj de j0k3111 » 06 Dec 2009, 17:44

la somn sunt un incepator si am avut ceva probleme cu prinsul broscutei in ac...eu o prindeam de pulpele din spate ca ea sa fie vie si intradevar avea trasaturi multe dar 70-80% ratari ....ba scoteam broasca storcita ...ba era juma de broasca ....ma disperat pur si simplu ....ce sfaturi imi dati ? am dat cu montura cu un ac jos ...

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: cum sa pun broscuta in ac....?

Mesaj de gor965 » 07 Dec 2009, 01:00

j0k3111 scrie:la somn sunt un incepator si am avut ceva probleme cu prinsul broscutei in ac...eu o prindeam de pulpele din spate ca ea sa fie vie si intradevar avea trasaturi multe dar 70-80% ratari ....ba scoteam broasca storcita ...ba era juma de broasca ....ma disperat pur si simplu ....ce sfaturi imi dati ? am dat cu montura cu un ac jos ...
E posibil sa fii fost moace ,nu somni mari si de-aia iti rupeau broscuta . Somnul mai rasarit iti absoarbe cu totul montura cu broasca . Eu o intep cu acul de o singura pulpa spate .
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
Sebastian
site team
site team
Mesaje: 1412
Membru din: 08 Mar 2008, 11:48
Localitate: baia mare
Contact:

Re: cum sa pun broscuta in ac....?

Mesaj de Sebastian » 07 Dec 2009, 09:48