o intrebare

Moderator: florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
knife
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 29 Ian 2010, 22:10

o intrebare

Mesaj de knife » 26 Mar 2010, 22:54

sunt incepator in pesuitul crapului si as avea si eu 2 intrebari :

1.ce parere aveti de mulineta :http://www.profishing.ro/mulinete/mulin ... -5916.html adica isi merita banii?

2.un fir de 0.40 este prea gros pt pescuitul la crap? sau ce grosime de fir este recomandata pt pescuitul pe balti

multumesc

Avatar utilizator
ciogaby
utilizator
utilizator
Mesaje: 45
Membru din: 28 Oct 2009, 20:29
Localitate: Craiova

Re: o intrebare

Mesaj de ciogaby » 26 Mar 2010, 23:41

0.40 e prea gros pt. balta insa pe Dunare merge. Incearca 0.25-0.30. Cu cat este mai gros firul va fi incomod de pescuit cu el si nu vei mai putea lansa la distanta mai mare !

Avatar utilizator
knife
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 29 Ian 2010, 22:10

Re: o intrebare

Mesaj de knife » 26 Mar 2010, 23:58

thx

Avatar utilizator
dragosh.grasu
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 11 Apr 2010, 23:10

Re: o intrebare

Mesaj de dragosh.grasu » 12 Apr 2010, 13:35

ciogaby scrie:0.40 e prea gros pt. balta insa pe Dunare merge. Incearca 0.25-0.30. Cu cat este mai gros firul va fi incomod de pescuit cu el si nu vei mai putea lansa la distanta mai mare !
Am auzit cum ca un fir gros folosit in ape curgatoare produce nush' ce vibratii pe car crapul le percepe shi este speriat de acesta. Am fost cu un pescar mai batran la crep pe dunare shi cand a vazut ca am 0.40 p mulinete m-a sfatuit sa-l schimb cu 0.30 mm. @-)
nu este prea subtire pt Dunare??? :-/ Rog ajutor !
... fir intins ...!!!
... sa-l aveti in dril ...!!!

Avatar utilizator
dragosh.grasu
utilizator
utilizator
Mesaje: 15
Membru din: 11 Apr 2010, 23:10

Re: o intrebare

Mesaj de dragosh.grasu » 16 Apr 2010, 21:02

Chear nu vrea nimeni sa mai intre p topicul asta? :-/
... sa-l aveti in dril ...!!!

Avatar utilizator
sorprodan
Veteran
Veteran
Mesaje: 850