salutareee va spun de pe olt......

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Avatar utilizator
NICOLESCU
utilizator
utilizator
Mesaje: 35
Membru din: 08 Ian 2009, 17:55
Localitate: TUTOVA

salutareee va spun de pe olt......

Mesaj de NICOLESCU » 08 Ian 2009, 21:04

salut sunt cosmin ,e adevarat ca sunt incepator pe acest site dar sper sa capat cat mai repede experienta necesara ,pescuiesc pe OLT pe aproape toate lacurile de acumulare dar si pe alte balti cum ar fi stolnici o balta dotata cu absolut orice de la iluminat nocturn pana la eliberarea pestilor dar si alte balti.pescuiesc de la varsta de 5 ani acum insa am 17 ani si deja particip la concursuri.pe langa pescuit o alta placere a mea este muzica un instrument de care nu ma pot desparti este orga.domnu IUGA as avea o intrebare DE CE NU PESCUITI SE PE LACURI DE ACUMULARE, va PUN ACEEIASI INTREBARE CARE I-AM PUSO si domnului VICTOR TARUS cu ceva timp in urma.in emisiunea INFOPESCAR AR TREBUII SA MAI vorbiti cateva minute si de ecologie.ceva cum sa pastram lacurile eu incerc sa fac tot ce pot am publicat UN ARTICOL IN REVISTA PESCAR MODERN DESPRE PROBLEMELE OLTULUI CHIAR CA OLTUL AREEEEEEE MARI PROBLEME !!!!!!!!

Avatar utilizator
Qnyx
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 1257
Membru din: 25 Ian 2008, 20:30
Localitate: London - UK / Bucuresti
Contact:

Re: salutareee va spun de pe olt......

Mesaj de Qnyx » 08 Ian 2009, 23:43

Salut !

Si eu sunt tot Cosmin si iti spun - bine ai venit pe acest forum.
Nada si momeli de pescuit
pescuitmania xxx pescuitul crap

Avatar utilizator
florentiniuga
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 4649
Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
Localitate: Bucuresti
Contact:

salutareee va raspund de pe dambovita......

Mesaj de florentiniuga » 10 Ian 2009, 01:52