Orice sfat e binevenit !!

orice idee este binevenita

Moderatori: Qnyx, gor965

Scrie răspuns
Avatar utilizator
ionica_vreau_sfaturi
junior
junior
Mesaje: 2
Membru din: 01 Oct 2010, 12:00

Orice sfat e binevenit !!

Mesaj de ionica_vreau_sfaturi » 01 Oct 2010, 12:22

Salut !

Mă numesc ionuţ, poreclă iony
am 18 ani şi sunt din Giurgiu..

Pe toate site-urile văd numai sfaturi gen: dă la crankbait, foloseşte xxlz (exemple inventate).
Unii sunt mai "bătuţi în cap"(ex: eu)..încercaţi să explicaţi şi pt. amatori
Locuiesc aproape de Dunăre şi pescuitul este un hobby de mic, dar a devenit mai serios de vreo 5 luni.
Am 3 lansete, una 25 ron cu tot cu mulinetă, celelalte mai scumpe dar primite cadou.Undiţa, tipicul băţ de 6 metri.
Pasiune : pescuitul la rapitor
Aş dori dacă sunteţi amabili să mă sfătuiţi cum şi când se pescuieşte la rapitor, zilele astea plănuiesc să fac o vizită.
Ce monturi să adopt, dar explicaţile nu îmi ziceţi foloseşte spiner sau io ştiu ce.Sunt amator şi voi eraţi la fel odată.
Înteleg foarte rpd şi sunt foarte deschis sfaturilor.

Record personal ^_^ : somn - 1 1/2 kg
multe ştiuci dar f. mici
CRAP - NU AM PRINS NICI UNUL dar nici nu cred că sunt în locurile astea unde pescuiesc io

Avatar utilizator
Qnyx
Master Admin
Master Admin
Mesaje: 1257
Membru din: 25 Ian 2008, 20:30
Localitate: London - UK / Bucuresti
Contact:

Re: Orice sfat e binevenit !!

Mesaj de Qnyx » 16 Oct 2010, 16:42

Salut !