Sanger UltraTec NG Big Runner700

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Sanger UltraTec NG Big Runner700

Mesaj de OvidiuBV » 07 Feb 2011, 20:57

Ceva pareri?Mai are cineva acest model?Am cumparat 3 bucati second-hand din Sfantu de la(T.N.)Mulinetele arata si sunt in stare impecabila.Am dat 90 lei bucata.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Sanger UltraTec NG Big Runner700

Mesaj de OvidiuBV » 08 Feb 2011, 19:05

Nu se poate am mulinete unicat....vad ca nimeni nu stie nimic de ele
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
mihai001
membru activ
membru activ
Mesaje: 115
Membru din: 27 Sep 2008, 09:53
Localitate: Karlsruhe,Germania

Re: Sanger UltraTec NG Big Runner700

Mesaj de mihai001 » 09 Feb 2011, 01:36

Salut stai linistit ca nu sint unicate dar cred ca in Romania nu sint poate asa de raspandite.In Germania sau vandut destul de bine ca mulinete lowcost.Am si eu 2 si le folosesc pe markere sau in Franta cind am nevoie de al 4-lea bat.Sant robuste si rezistente.Eu le folosesc de vreo 6-7 ani si nu am avut probleme tehnice cu ele.Doua probleme au:firul ati intra cam des sub tambur si cand desfaci tamburul si al dai jos trebuie sa ai grija ca sub tambur se afla o placuta de metal care trebuie sa o pui cu grija in aceasi pozitie in care se afla.Am prieteni care le folosesc in Spania pt somn din cauza axei foarte groase si nu am auzit pe nici unul sa se planga de ele.

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Sanger UltraTec NG Big Runner700

Mesaj de OvidiuBV » 09 Feb 2011, 08:27